Lahtelaiset mammat 2010

heissan!

Tänään olin ultrassa ja kaikki kunnossa...laskettu aika 25.-30.12 sanoi lääkäri [:D] sanoi että niille tienoille se menee..
9+1 on nytten...
ötö on jo aika ihmisen näköinen...heh...mulla kohtu niin takana ettei näy päälät, jotui tekemään alakautta...kaikki siis hyvin...se heiluu ku heinämies tuol mahassa, lääkäriäkin nauratti, siis siihen nähden että on niin pieni vielä...siis en mä ite sitä tunne vielä pitkäään aikaan, mut oli aika hauskan näköistä kun heilutteli mini käsiä ja jalkoja...huomen varmaan varaan päksiin ultraus ajan kun vielä ehtii siihenkin...

niin ja kun puhuin vuodosta...lääkäri sanoi että niin voi mulle käydä...mulla on sellainen kohdun suun rakenne että on herkkä vuotamaan ja se ei oo vaarallista jos se menee ohi ja on pienoista...sit jos jatkuvaa ja runsasta sitten yhteyttä..

huojentunut olo ja ihana tietää että oon mä raskaana, vaikkei periaatteessa oireita olekaan [:D]

edit: niin ja laitoin sinne facebookiin pyynnön...
 
Pikkuhiljaa tässä alkaa itsekin taas uskoa todeksi, että masuasukki on totta =) Vaikka pari ultrausta on takana ja sydänäänetki on kuunneltu <3 Nyt kun tuo masu kasvaa ja pullottaa ja pienet hipellykset jo tuntuvat silloin tällöin! Ensimmäisen kans meni reilusti yli puolenvälin ennenkuin asia alkoi konkretisoitumaan ja silloin se tuli kunnon potkun kautta [:D]
 
Heips!
Laitoin ton fb ryhmän ihan salaiseksi, ettei näy profiilissa kun sinne kirjottaa. Haluun joillekin ihmisille kertoa kasvotusten raskaudesta sitten kun uskaltaa:).
Eli jos uusia haluu liittyä niin laittakaa mulle sähköpostiin teidän sähköpostiosoite niin laitan kutsun. siskoveli@mymail.fi

Onkohan Kivipeikko jo synnyttänyt? :) Meen jatkaa juttuu fbehen.
 
Heips!!!

Ajattelin minäkin liittyä joukkoon kun tälläinen kerta täällä on :)
Elikkäs lahtelaisii ollaan ja esikoine tulossa la. 20.7 ja ikää mulla on 21v ja ukko 27v.
Raskaus mennyt hyvin mitä nyt on alkanut ihan kauhea närästys ja yöllä noit suonenvetoja just kans pohkeissa..
 
Tuleppas Nettta tonne facebookin puolelle. Siellä ollaan nyt höpäjämässä :) Ryhmä on siis Mammaryhmä. Siskoveli hyväksyy jäsenpyyntöjä kun joutaa (varmaankin ;))
 
Heipä hei.

Edelleen yhtenä kappaleena olen [8|] tosin lekuri tokaisi tänään ph:ssä että saattaa olla jot joudutaan takasin tänään menemään,oli siis tarkistuskäynti toistamiseen tänäin,kaikki oli vallan hyvin kaverilla mut on niin alhaalla ja kun noita supistuksia on ollu jo jonkun verran niin saattaa olla että synnärille lähtö tulee tänä iltana tai ensi yön aikana, hope so [:)]

mitenkä tuoho mammaryhmä juttuun pääseepi mukaan??
 
Olim jo ihan varma, että siellä sä jo hoitelet omaa palleroa :) Toivottavasti heppuli päättää kohta tulla näytille teille. Tsemppiä kun lähtö tulee!

Pääset ryhmään kun haet facessa mammaryhmä - nimisen ryhmän ja sieltä sitten klikkaat jäsen pyyntö tms. Siskoveli niitä tosiaan sitten hyväksyy kun kerkee.
 
Tosiaan min en löydä kun sen kesän 2009 lapset ryhmän ja sinne täytyy se liittymispyyntö laittaa mut tuskin se tuo onpi samainen ryhmä vaiko onko?[8|] ....

varmaan mennää yli niin notta paukkuu tuon lasketun ajan kanssa,jollei ala tapahtua jotakin [:@] alan olee aika turhautunu ja turhautumisesta kiukkunen ko ampiainen ja kun mahan kanssa ei oo enää kovin helppo olla...
jalkojen turvotus on aivan järkyttävää ollu tänää [&:] nyt o hyvä jos kävelemään pystyy,tosin onneks tuo kellokin antaa myöten sen verran ettei tarvi oikeestaan minnekkään liikkuakkaan [:)]... pitää tänne kirjuutella sen aikaa kunnes saa kutsun sinne fb:n ryhmään, jos saan [:D]
 
No onpas outoa. Voithan tietty laittaa siskovelille mailia, että kutsuu sut. osote tais olla tossa jossain yläpuolella...

Ei kai se paljoa yli voi mennä. Jos tohtorikin oli sitä mieltä, että hetkenä minä hyvänsä meette takasin. Saattaa alkaa yllättäenkin tuo synntys, kaikillahan ei ole edes ennakoivia supistuksi ennen synnytystä! Peukut pystyyn jotta pian toi sunkin piinasi loppus :) Vaikka sitä masua tulee kyllä ikävä jossain vaiheessa...
 
Nostelen tätä uusille. Seuraan kyllä kelpaa 2011 mammatkin :)
 
miu79 kyllä ryhmään mahtuu...laita siskoveljelle sähköpostilla että hän voi pyytää sinut mukaan =)
 
täytyypi kysyä täältä että kun kävitte rakenneultras niin pitääkö olla rakko täys vai tyhjä?? Mulle ei sanottu mitään silloin kun viimeks olin ultras asiasta.
 
Heips!
Dreamer: Varmaan tulee jo auttamattomasti myöhässä, mutta mulla ei ainakaan tarvinnu olla rakossa mitään, onhan se huomattavasti kivempi siinä pöydällä maata kun ei oo armoton vessahätä :)
Anna: Mukaan vaan! Me tosiaan tuolla facen puolella jutellaan enemmän, eli Siskovelille vaan postia (tai jos onnistuu, niin haet ryhmän mammaryhmä ja pistät sinne "anomuksen" :) Ryhmässä on kuvana sellanen pieni vauveli kämmenellä.)
 
Takaisin
Top