Lahden seudun odottajat!

MadDee

Silmät suurina ihmettelijä
Hei kaikki LAHDEN ALUEEN äidit! Tulin huutelemaan tuolta kaksplussan puolelta, että olen perustamassa Lahden alueen odottajille omaa (salaista) fb-ryhmää. Olisi mukavaa tutustua saman alueen odottaviin äiteihin, jakaa kuulumisia ja vertaistukea, ja treffatakin tietysti. Esikoisen aikana kuuluin samanlaiseen ryhmään, ja siitä oli paljon iloa ja tukea raskaus- ja vauva-aikana. Jos tahdot mukaan, laita minulle yv:llä linkki facebookprofiiliisi, niin lähetän sinulle kaveripyynnön voidakseni lisätä sinut ryhmään.
 
Moikka! Täällä ilmottautuisi syksyllä äidiksi tuleva! Olisi ihanaa saada vertaistukea muilta lahdessa asuvilta odottajilta, kyseessä ensimmäinen lapseni :) miten pääsisin tuonne fb ryhmään, kun en tiedä sinun oikeaa nimeä..? En pysty siten laittamaan yksityisviestiä.. Ryhmää en löytänyt haulla. -A
 
Hei AET! Laita Maddeelle yksityisviesti täällä foorumilla, sitä kautta hän saa sinut lisättyä ryhmään.

Ps: Mä en ole ihan Lahdesta mutta liki, eli jos tällä foorumilla enempi pyörit niin vertaistukea on tarjolla... :wink
 
Täällä olis kans yks odottaja lahdesta ja kiinnostunut liittymään fb ryhmään, laitoin jo viestiä yv;nä
 
Takaisin
Top