Lääkkeet raskaana ollessa

Rosytar

Näppärä viestien naputtelija
pistin aloituksen koska alkoi potuttaa raskauden alussa lääkäri trimopania nyt tyrkkäsi ja kerkesin lukemaan sen yhden pillerin jälkeen ettei raskaana ollessa. Kuulemma vaikuttaa ikävästi että voi tulla huulihalkio tai hermovikoja myös muuta ikävää kuin selkäranka ei muodostu oikein poistaa foolihappoa.
Kyllä ilmoitin olevani raskaana samoin juuri tehneen raskaus testin ja imetän yli 1vuotiasta. Myös keskenmeno on mahdollinen. 🙁
 
Hyvä vinkki Henskuulta!

Rosytar, kuulostaa tosi ikävältä tilanteelta. 😣 Toivotaan ettei yksi pilleri vaikuttaisi vielä haitallisesti!
 
Näissä löäkeasioissa kannattaa olla aina yhteydessä Teratologiseen tietopalveluun, lääkäreillä on tosi usein vain vähän tietoa ja sekin vanhentunutta. Tuolla on kaikki ajantasainen tieto. Heillä käytössä chat ja soittoajat 😊
Tää oli hyvä! Soitin tänään tänne ja kyselin kun neuvola pesi täälläkin kätensä lääke asioista 🙄
 
Ketään vähättelemättä mä oon niin ilonen, että mulla jäi leikkauspöydälle lääkkeiden käyttö ❤️ ei tarvi niitten mahdollisia vaikutuksia kasvavaan pikkuseen 🙏🏻 mahdolliset satunnaiset kuurit sitten asia erikseen, mutta säännöllinen lääkitys on jäänyt.
 
Takaisin
Top