KYS:issä synnyttävät

Joo sitä lähinnä tarkotinkin että sen avautumis vaiheen mutta kirjotin toisin mitä ajattelin :D
 
Minä ainakin Nakaro tykkäsin siitä ammeesta! Se lievensi tosi hyvin kipuja ja kun mulla oli siis esikoiselta oma tahto ja suunnitelma että lääkkeettömän kivunlievityksen haluan niin mulla oli siis tuo amme ja sitten tens-laite käytössä ja ne oli kyllä hyviä! Suunnitelmani ei sitten mennyt ihan loppuun asti kun raskausmyrkytys pamahti päälle ja jouduttiin kiireelliseen sektioon, mutta alkuvaiheessa nuo toimi kyllä tosi hyvin! :)
 
En ehtinyt kysyä lääkäriltä enkä hoitajalta milloin synnytysosasto siirtyy mutta ainakin äippäpoli muuttaa toukokuun alussa niin ajattelisin että kaikki muuttaisi sitten uuteen rakennukseen yhtä aikaa. Kuulin tuon äippäpolin muuttoajan kohdankin siis ohi mennen kun hoitoajat keskustelivat keskenään :D
 
Heh, jee! Uskoisin kyllä että yhtä aikaa muuttavat kun useastihan äippäpolilta kärrätään porukkaa saliin tai osastolle niin uskoisi että on helpompaa olla siinä lähekkäin :)
 
Toisaalta siihen rakennukseen siirtyy niin moni muukin toiminto, luulis siellä olevan "kaiken valmiina" etä ei nyt ihan mitään konkreettista muuttoa tapahtuis :) Sitäpä jännäillään. Tulee tuota itse käytyä äitipolilla vielä varmasti toukokuussa, samalla vähän saa tiirailtua mistä mennä sisään h-hetkellä :wink
 
Nykyäänhän siellä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla että mistä synnyttäjät menee sisään mihinkin vuorokauden aikaan että luulisi niiden sitten laittavan ne uudet norsun kokoisella tekstillä ettei kukaan eksy vanhaan saliin :p:hilarious:
 
Olinpahan lukevinani jostain (Kysin sivulta?) et tulis ihan oma aena aaki sisäänkäynti synnyttäjille siihen.. Mikä oliskin kieltämättä aika kätevä! Ei tarviis koko sairaalaa kiertää :D
Miks tällä foorumilla ei voi pyöriä kyssiläisiä, siis henkilökuntaa?? Päästäkää mammat jo piinastaan ja kertokaa :D
 
Ainakin vielä huhtikuun ajat lie entisellä paikallaan kun eivät torstaina maininneet että tarvitsisi neljän viikon päästä uutta paikkaa etsiä :D

Positiivisena yllätyksenä tuli että kys:iltä saa nykyään 4D ultrakuvat mukaan :)
 
Minun tuttu on töissä kyssillä ja hänen tietojen mukaan toukokuussa uusiin tiloihin. Sen hän osasi vielä kertoa että rakennuksen ylimmässä kerroksessa on teho-osasto sekä vastasyntyneiden teho-osasto. Kerrosta alempana pitäisi olla synnytysosasto.
 
Äitipoli muuttaa ainakin toukokuussa 18. Pvä alkavalla viikolla kun mulla olis pitänyt olla siinä kontrolliultra mutta se siirrettiin viikkoo aiemmaksi koska muuttoviikolla ei oo vastaanottoa :)
 
Kysin sivuilla olikin jo tarkat päivät muutoille :) Synnyttäjät menee 14.5. alkaen siihen rakennukseen. Uudessa sairaalassa on oma sisäänkäynti synnyttäjille, ei tartte enää kömpiä miljoonien aulojen ja suljettujen ovien takaa perille :D
 
Saapa nähä kerkeänkö sittenkään synnyttää KYSillä vai muuttuuko synnytyssairaala Lapin keskussairaalaksi. Muuttoa olis tiedossa pohjoisemmaksi, vielä ei ajankohdasta tarkempaa tietoa ole...
 
Molemmat ollaan sieltä päin kotoisin ja oikeestaan ollaan vaan odoteltu milloin päästään muuttamaan sinne takaisin. Nyt mies on saanut töitä sieltä joten haave vihdoin on toteutumassa! Itellä työkuviot on vielä auki mutta eipä tuo oo niin väliksi vaikka vähän aikaa ilman työtä olisikin kun kohta kuitenkin jäis äippälomalle.
 
Aivan :) sitten olette varmaan innolla muuttamassa takaisin.
Tsemppiä uusiin tuuliin ja muuttoon!
 
Kiitos! :) vaikka hyvähän se on täällä savon suunnallaki ollu asua mutta kotiseutu vaan vetää puoleensa. Ja se harmittaa tietysti että uudet synnytystilat mahdollisesti jää näkemättä ja kokematta...
 
No eiköhän Se oo tärkeintä että pikkuinen syntyy turvallisesti maailmaan eikä sillä lie niin väliä milloin synnytyssali on sisustettu :D
 
Pari tuttua töissä teholla niin niistä ikkunoista näkyy ilmeisesti suoraan uusiin synnytyssaleihin :D:D ensimmäinen toiveeni: verhot kiinni! Hahhaha
 
Hahah, joo voisi siis pikkuhaikaraan kirjata toiveisiin että toivon ikkunaverhojen sulkemista ellen muista sitä itse synnytyksen tiimellyksessä pyytää :grin:grin
 
Takaisin
Top