Kuumeilijoiden kolme suosittua vippaskonstia - ovatko nämä tuttuja sinullekin?

Näin foorumilaisena ovat toki tuttuja, mutta juuri näitä kolmea en ole vielä kokeillut. Sen sijaan Royal geleet, siveydenpuu ja villasukat ovat omalla listalla. Näistä tosin geleet jo lopetin kahden kierron jälkeen kun ei niistä juuri näyttänyt mitään hyötyä olevan (jos ei nyt kyllä haittaakaan). Siveydenpuu on auttanut PMS oireisiin ja tiputteluun, tosin vasta toinen kierto menossa. Villasukat ovat auttaneet kylmiin varpaisiin :laughing002. Toistaiseksi mikään ei ole auttanut raskautumiseen... :think005
 
Olen kokeillut greippimehua ja lopetin, kun en jaksanut litkiä sitä. Maca on edelleen käytössä ja Gelee Royalet. Kierto on lyhentynyt niiden jälkeen. Liekkö sattumaa kuitenkin. Punkkua en voi kokeilla, kun en juo. :happy:
 
Noista kolmeta mulla on käytössä vain greippimehu. Punkusta toki tykkään mutta en käytä alkoholia kun koetan raskautua.

Luotan villasukkiin (lämpimät varpaat -> lämmin kohtu), greippimehuun ja gelee royaleen :)
 
Nyt heräsi kiinnostus kun en ole ennen kuullutkaan villasukista (vauvanyritysmielessä). Kuulostaisi ehkä liian tyhmältä kysyä, miten niitä käytetään. :coldfeet: :hilarious: Mutta ehkä pikemminkin onko ajatus pitää niitä tarvittaessa, aktin aikana, tiettyyn aikaan kierrosta vai mikä tämä juttu on?
 
Nyt heräsi kiinnostus kun en ole ennen kuullutkaan villasukista (vauvanyritysmielessä). Kuulostaisi ehkä liian tyhmältä kysyä, miten niitä käytetään. :coldfeet: :hilarious: Mutta ehkä pikemminkin onko ajatus pitää niitä tarvittaessa, aktin aikana, tiettyyn aikaan kierrosta vai mikä tämä juttu on?

Ymmärtääkseni luteaalivaiheessa mahd paljon :)
 
En muista tarkalleen miten kiinalainen sananlasku meni, mutta tosiaan ajatus on luteaalivaiheessa pitää villasukkia koska kun jalat on lämpimät, myös kohtu on lämmin ja alkio tykkää lämpimästä kohdusta!
 
Kiinalainen työkaverini suosittelee myös lämmintä juotavaa, heidän kulttuurissa lapsesta asti juodaan mieluummin lämmintä kuin kylmää, koska uskovat että on hyväksi hedelmällisyydelle. Harmi että tykkään enemmän kylmästä :bag: mutta olen yrittänyt välillä lisätä esim teen juontia.

En tosin usko että nämä keinot ovat ratkaisevia jos kärsii lapsettomuudesta. Villasukkiakin olen kokeillut ja pidänkin mielelläni usein talvella.
 
Nyt heräsi kiinnostus kun en ole ennen kuullutkaan villasukista (vauvanyritysmielessä). Kuulostaisi ehkä liian tyhmältä kysyä, miten niitä käytetään. :coldfeet: :hilarious: Mutta ehkä pikemminkin onko ajatus pitää niitä tarvittaessa, aktin aikana, tiettyyn aikaan kierrosta vai mikä tämä juttu on?

Heh, meidän taloudessa villasukat aktin aikana toimisi enemmän ehkäisynä :laughing021. Itse käytän villasukkia muutenkin lähes 24/7, mutta ymmärtäisin että etenkin yöllä pidettäis, että jalat pysyy lämpiminä. Ymmärtäisin niin että lämpimät jalat tarkoittaa hyvää veren kiertoa, niin jaloissa kuin kohdussa. Eli vähän sama juttu kun sisäisellä villasukilla, eli punkulla. Tiedä sitten, ei varmaan haittaakaan.
 
Heh, meidän taloudessa villasukat aktin aikana toimisi enemmän ehkäisynä :laughing021. Itse käytän villasukkia muutenkin lähes 24/7, mutta ymmärtäisin että etenkin yöllä pidettäis, että jalat pysyy lämpiminä. Ymmärtäisin niin että lämpimät jalat tarkoittaa hyvää veren kiertoa, niin jaloissa kuin kohdussa. Eli vähän sama juttu kun sisäisellä villasukilla, eli punkulla. Tiedä sitten, ei varmaan haittaakaan.
Ite luin jostain että lämpimät jalat pupuillessa on hyväksi. Onhan se mukavampaa lämpimin jaloin kuin kylmin. Molemmille....
 
Takaisin
Top