Kuukautiset synnytyksen jälkeen...

Minä näköjään olen taas palannut omien "vainoharhojeni" pariin [:D]
Viikon verran ollut ihan jatkuva ja pohjaton nälkä mutta kuitenkaan ei oikein kunnon syötävä maistu ja pitsakin jäi kesken kun ei maistunut, tänään oli iltapäivästä alkaen äklötystä ja huonovointisuutta, sitten mua kovasti himotti miehen lautasella olleet punajuuriviipaleet vaikken edes pidä punajuuresta... Tarttee vissiin tehdä raskaustesti ihan oman mielenrauhan tähden [:D][:D]
 
Olisko raskaus mahdollista miiuhoo? [:)] LISÄÄ VAUVOJA [;)][:D] En mä yritä pelotella teitä [:D] ..,-ei siinä kyllä mitään peloteltavaa ole,mutta kuitenkin [:D]
 
^Tuskinpa... mutta kyllä me eilen puhuttiin että no, eihän siinäkään nyt sitten mitään olis. Tulis vaan oikeesti nyt kiire löytää isompi kämppä, jos toinen ilmoittaisi tulostaan. Sitten jäis kyllä kaksio pieneksi äkkiä! [:D]
 
miiuhoo, mä kans vannon kuukupin nimen. Ja voin vaikka vannoa, että sen jos hommaa, niin siitä ei tahdo luopua enää! Suosittelen suosittelen ja vielä kerran suosittelen. Alkuun oli itselläkin hankaluuksia, mut nyt se menee jos ihan suitsait [:D]
Meikäläisen menkkoja ei kuulu ei näy. Massu on ollu pari kertaa, etenkin petipuuhien jälkeen kipee, mut muuta menkkaoireita ei sit ookkaan.. jotenki tuntuu rahantuhlaukselta se raskaustesti ja tyhmältäki jopa, kun ei oo mitään raskausoireita [8|] No, aattelin että katon nyt tän viikkoo vielä, ennenku meen testailee.
 
Nyt sain minäkin viimein omani.

Tuosta kuukupista, ajattelin nyt itsekin hommata sen. En saanut aiemmin aikaiseksi, kun mulla on niin niukat kuukautiset. Käytännössä tarvitsen tamponeitakin vain yhtenä tai kahtena päivänä ja joskus pari vuotta sitten päätin käyttä jo ostetut varastot tyhjiksi. Eli viimeeksi olen ollut tamponiostoksilla useita vuosia sitten...

Saas nähdä, toivottavasti ei käy niin kuin yhdelle tutulle, jonka eka kuukuppikokeilu päättyi siihen, että sen piti pyytää miestään ottamaan se pois...[:@] Sittemmin oppi kyllä käyttämään sitä ja on saanut ihan ominkin avuin sen pois.[:D]
 
Haha, voi miesraukat, kaikkeen ne joutuukin meidän naisten kanssa [:D] Meilläkin mies on kyllä valitettavasti joutunut todistamaan mun kupin tyhjennystäni, kun alkuun olin niin innoissani että oli pakko saada edes jollekin näyttää tuo kyseinen operaatio...
 
ALKUPERÄINEN: Yumna

Haha, voi miesraukat, kaikkeen ne joutuukin meidän naisten kanssa [:D] Meilläkin mies on kyllä valitettavasti joutunut todistamaan mun kupin tyhjennystäni, kun alkuun olin niin innoissani että oli pakko saada edes jollekin näyttää tuo kyseinen operaatio...

[:D]

Mä olen myös esitellyt miehelleni limatulppaa tyyliin "tuu nyt katsomaan, mä luulen, että tämä on se" [:@]
 
^Tottahan sitä nyt täytyy kaikki ällöjututkin jonkun kanssa päästä jakamaan! Niin se oma mieshän se paras uhri on[:D]
 
Joo karisee ainakin ne käsitykset, että kuukautiset on sellaista jotain pientä veren tihkuttelua, josta naiset vaahtoaa ihan turhaan. Muistan, kun hankin ton kupin niin mies oli silleen, että "ei kait siihen nyt noin isoa kuppia tarvita!" [&:]
 
Mulle ei kuukautisia ole tullut vieläkään. Vaik imetys loppui jo melkein kuukausi sitten. Jos hyvin käy, ei tulekkaan [:)]. Tänään asennettiin hormoonikierukka ja aiemmin kun käytin sitä, ei kuukautisia ollut ollenkaan. Toivottavasti nyt menee samaan malliin [:)]
 
Pakko myöntää,että itse olen sellain kanssa,että jaan ja näytän miehelle kaiken .. [:D]
 
Minä myös vannon TODELLA MAHTAVAN kuukupin nimeen!!! [:)] aivan mainio keksintö.
Ei haittaa vaikka olisi juhlat, kesä, uimassa tai mikä vaate vain päällä kun on KUUKUPPI. [;)] Minulla kuukautiset kestää 5 päivää ja vuoto alkupäivät runsasta, mutta kupin myötä tuokin huoli aivan sama... koskaan ei ole tullut ohivuotoja. Ja nyt kun synnyttänyt, lähti menkkakivutkin pois kokonaan. [:)][:)][:)] Mulla on nyt tullut kolmet kuukautiset ja kiertokin säännöllinen jo.
 
miiuhoo, käy. Kuppi käy tuli sitä verta tippa tai saavillinen [:D] Ja se siinä parasta onkin, että se kuppi käy koko menkkojen ajan. 
 
varmaan mun vainoharhasuuksia mutta eihän raskaus oireet voi alkaa kaks päivää seksin jälkeen?[:D]

aiemmin tossa sanoinkin oudosta tunteesta mahalla ja nyt on sit maha sekasin samalla lailla kun viime vuonna kun aloin odottaa Janikaa [8|] No eiköhän menkat oo alkamassa vaan [8|] ehkä
 
Mä tein kans tänään testin ja negatiivista näytti niinkuin epäilinkin. Yleensä tää on ollu varma keino saada menkat alkamaan muutaman tunnin sisään muttei tänään [:D] Jos ei tällä viikolla kuulu niin tarvii sit ens viikolla testailla uudelleen.
 
mä en vielä oo testannu.. en uskalla.. katotaan jos menkkoja ei viikon sisään ala kuulumaan niin pitää tehä sitten [:-]
 
No mulla tosiaan on jo sen viikon verran myöhässä mut en mä silti ihan tosissani testannu, nauratti koko homma [:D] Mut eipä mulla viimeksikään näkyny ekalla testauksella vaan vasta ku menkat oli jonku 2vko myöhässä. Mut joo, jänniä aikoja meillä Inxu [:D]
 
Kunhan tästä huomenna kotiudutaan, niin pitänee itsekin kipaista apteekkin raskaustesti hakemaan. Oon jo menny laskuissa sekasi, että onko menkat nyt myöhässä kolme vai neljä viikkoo.. 
 
Takaisin
Top