Kuukautiset myöhässä, testi negatiivinen.

  • Ketjun aloittaja Miumiu2609
  • Aloituspäivämäärä
M

Miumiu2609

Vieras
Tarvin apua!
Elikkä siis, mulla ollut säännöllinen kuukautiskierto 28-29 kahden vuoden ajan (joskus harvoin saattanut olla 30-31)
Nyt kuukautiset myöhässä kolme päivää, (Flow-sovellus käytössä) nyt kp 34.
Oon tehnyt eilen ja tänään aamupissasta raskaustestit ja molemmat ollut negatiivisia.
Onko vielä mahdollista että testit positiiviseks muuttuis vai onko joku muu nyt vikana?🥴 oireina mulla on semmonen lima/valkovuoto ajoittain joka jatkunut oletetusta ovulaatiosta asti. Muuta raskausoiretta ei. Mitään pms-oireita ei oo, yleensä ollut päänsärkyä ennen kuukautisia. Ehkäisyn käyttö lopetettu kaksi vuotta sitten. Kovasti ois lapsi toiveissa🫶
 
Tarvin apua!
Elikkä siis, mulla ollut säännöllinen kuukautiskierto 28-29 kahden vuoden ajan (joskus harvoin saattanut olla 30-31)
Nyt kuukautiset myöhässä kolme päivää, (Flow-sovellus käytössä) nyt kp 34.
Oon tehnyt eilen ja tänään aamupissasta raskaustestit ja molemmat ollut negatiivisia.
Onko vielä mahdollista että testit positiiviseks muuttuis vai onko joku muu nyt vikana?🥴 oireina mulla on semmonen lima/valkovuoto ajoittain joka jatkunut oletetusta ovulaatiosta asti. Muuta raskausoiretta ei. Mitään pms-oireita ei oo, yleensä ollut päänsärkyä ennen kuukautisia. Ehkäisyn käyttö lopetettu kaksi vuotta sitten. Kovasti ois lapsi toiveissa🫶
Onhan mahdollista että ovulaatio on sattunut myöhään, ja jos raskaus onkin alkanut niin se ei näy vielä hetkeen testeissä. Kannattaa varmaan testailla harvakseltaan seuraavat pari viikkoa, sen aikana testi muuttuu plussaksi jos raskaus on alkanut. Ja tietysti elää kohtuullista elämää ja huolehtia foolihapon syönnistä koko sen ajan.
 
Hmm okei! Jos ovulaatio on sattunut myöhään oisko kuukautiset silti tullut ajallaan vai olisiko se myöhästyttänyt kuukautisiakin?🤔
 
Hmm okei! Jos ovulaatio on sattunut myöhään oisko kuukautiset silti tullut ajallaan vai olisiko se myöhästyttänyt kuukautisiakin?🤔
Kuukautiset tulevat yleensä n. 12-14 päivää ovulaatiosta. Ovulaatio voi myöhästyä vaikkapa stressin takia. Toki ovulaatiota ei aina tapahdu, jolloin kuukautiset tulevat sitten ajallaan tai jonkin verran myöhässä.
 
Takaisin
Top