Kumpi teillä teki aloitteen lapsen "hankinnasta"?

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Ihan aluksi pahoittelut otsikon sanavalinnasta, en vain keksinyt siihen oikeaa sanaa :shy::angelic:
Niin, eli kumpi teillä toi ensin esille toiveen lapsesta?
 
Minä se taisin olla, joka lapsihaaveista ensin puhui. Mies oli onneksi heti samalla kannalla. Taisi hänellekin jäädä vauvakuume keskenmenneestä vahinkoraskaudesta päälle. :)
 
Mie kerroin miehelle eka lapsihaaveesta ja mies oli samaa mieltä :)
 
Molemmilla kerroilla minä olen ollut se joka on sen lapsen halunnut.
 
Mä olin vuosia vähän kevyemmin puhellut silloin tällöin eikä mies ollut innostunut aiheesta. Sitten ilmoitin, että seuraava tuleva kesä notkutaan festareilla, baareissa, riennoissa ynnä muissa "niinkuin viimeistä päivää" ja syksyllä jätetään ehkäisy pois.
Jotenkin itse unohdin tämän "ukaasin" ja syksyn tullessa mies muistutti aiheesta ja sillä tiellä ollaan...
 
Alusta saakka ollaan tiedetty että molemmat haluaa lapsia. En oikeastaan muista kumpi sitä ensin ehdotti, sopiva aika taisi vain tulla luontevasti jossain vaiheessa parisuhdetta.
 
Minä olen molempien lasten kohdalla ottanut puheeksi vauvahaaveet. Mies on ollut kyllä minun kanssa samaa mieltä molempien lasten kohdalla ja nyt hän on itseasiassa puhunut useaan otteeseen jopa kolmannesta lapsesta. Itse en vielä ainakaan ole lämmennyt sille ajatukselle, että meille tulisi vielä ainakaan kolmas lapsi. :)
 
Esikoisen kohdalla mies kyseli ensin vauvahaaveista, nyt minä puolestani ehdotin olisiko aika yrittää toista lasta ja mies oli samaa mieltä. :)
 
Me oltiin puhuttu jo molemmat lapsista aika kauan, eli molemmilla oli kyllä toisen lapsihaaveet tiedossa.

Mies teki sitten konkreettisen aloitteen kysymällä yksi päivä että josko jätettäisiin nyt ehkäisy kokonaan pois. :)
 
Jos tarkkoja ollaan niin minä oon ollut aloitteellinen. Esikoisen osalta päätettiin yhdessä, että aletaan yrittämään, tosin sitä ennen mies kyllä jossain kohtaa ilmoitti, että hänelle riittää kaksi aikaisemmista suhteista olevaa. Toisen yhteisen kohdalla minä aloin puhumaan ja toivomaan, että saataisiin esikoiselle kaveri ja tää jota nyt odotetaan oli myös mun aloitteesta, koska olen jotenkin aina toivonut kolmea lasta.
 
Takaisin
Top