kumpaa sukupuolta toivot?

Mä olen aivan 100 varma, että tyttö on tulossa, mutta ei sillä mitään väliä olisi. Meidän sukuun ei ole yli 90 vuoteen syntynyt poikalasta. :D En siis osaa kuvitellakaan, että tämä voisi olla poika. Rakenneultrassa toivottavasti sitten näkyy sukupuoli. <3
 
Minä olin varma ensimmäisen aikana että on poika, ja toisaalta poikaa toivoinkin, eettä olisi ollu muille tuleville pikku sisaruksille ns suojeleva isoveli, niinkuin itellä on ollut :) Mutta sitten rakenneultrassa paljastui että tyttöhän sieltä onkin tulossa. Kyllä piti vähä aikaa pyöritellä silmiä et puhuuko se hoitaja nyt ihan totta, kun kaikki oireet yms uskomukset ois poikaan viitannu :D Mutta nyt tämä tulokas saa olla kumpia vain ja yhtä toivottu sekä rakas tulee olemaan<3
 
Tällä kertaa ei oikeasti oo mitään väliä, kumpaa sukupuolta vauva on. Ekassa raskaudessa kyllä toivoin kovasti tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt kun on jo yksi tyttö, niin sukupuolella ei oo niin suurta merkitystä. Toki olisin ekanakin rakastanut poikaa ihan yhtä paljon, mutta silloin varmasti enemmän toivoisin nyt tyttöä. Mulla tää liittyy varmaan myös siihen, että itselläni on vaan siskoja ja olen tottunut olemaan paljon tyttöjen kanssa. Pojat tuntuu paljon "vieraammilta" itselle. Mutta eiköhän sitä pojankin kanssa pärjää kun se on oma! ;-)
 
oikeasti minulle on aivan sama kumpi tulee, kunhan vaan vauva voi hyvin ja on terve! <3 mutta kuitenkin, pakko myöntää, että poikaa täällä tahdotaan molemmat, sekä minä että muru. (; ja myöskin minun äitini toivoisi poikaa! (: saa nähä kumpi tulee!
 
Täälläkin tuntuu siltä että ihan sama. Toisaalta olis hauska jos tulis poika kun esikoinen on tyttö. Mutta sitten toisaalta taas tuntuu et olis kiva toinen tyttökin. Ikäeroksi tulee vaan se puoltoista vuotta, niin olis sitte hyvät leikkikaverit. mutta miksei tyttö ja poikaki vois olla hyvät leikkikaverit :) Eli jännityksellä ootellaan, ei millään malttaisi vaan sinne kesään asti. Sormet syyhyää jo tekemään pienelle jotain lämmintä loppusyksyn viimoihin.. Olishan niitä kaikkia unisex värejäki mutta ne värit ei oikein yleensä miellytä mua ja en oikein osaa laittaa pojalle "tyttöjen värejä" ja päinvastoin. :)
 
Pojat on ihan parhaita! Esikkoa odotellessa toivoin tyttöä ja olin ihan varma että tyttö tulee. Mutta mutta ... rakenneultrassa kertoivat että poika se on ja olin TYRMISTYNYT. Itkin autossa kotimatkalla kun olin aina kuvitellut että minusta tulee tytön äiti.

Sitten totuin pikkuhiljaa ajatukseen. Aloin ostelemaan poikavauvalle vaatteita ja huomasin että poikien vaatteethan on aivan ihania, nykyään löytyy vaikka mitä ihanaa tuolta kaupan hyllyiltä. Oli ihanaa sisustaa pojalle huone. Piha on täynnä kaikkee autoihin ja koneisiin liittyvää, uima-allaskin on auto. Rummmm-Rummmmm!!

Synnytyssalissa kun sain poikani rinnoilleni olin tietysti aivan myyty. Hän oli aivan täydellinen, katsoi minua sinisillä silmillään. Pikku eskimo. Rakastuin poikaani samantein ja tunne vain kasvaa. Olen niin ylpeä pojastani! Hän on aivan syötävän ihana!!

Joten...en odota enää tyttöä, antaa tulla lisää poikia vaan! Kun mies, hevonen, koirat ja kissat on ollu kaikki poikia (ei ainuttakaan tyttöä koko talossa minun lisäkseni) niin luulen että minut on tuomittu ikuisuudesta ikuisuuteen poikalauman vartijaksi - se on osani.

Kaikenlisäksi tähän mieheni isovanhempien taloon jonka olemme rempanneet ja joka on nyt meidän perheen koti on syntynyt aina vain poikia. Mieheni mummo sai neljä poikaa jotka kasvoivat aikuisiksi tässä talossa.

Jos tyttö tulee niin olen kyllä tosi yllättynyt.

Terv.Barbamama&Pojat
 
Vastasin ettei oo väliä. Mutta tuli kumpi tuli, kunhan vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää! Ja niitähän riittää, jos yhtään vanhempiinsa tulee =D Aina oon toivonu kunnon poikakoplaa, mut voihan tytötkin olla riiviöitä :) En oo itekkään mikään prinsessa ikinä ollu ni vaikee kuvitella miten  ostaisin vaaleanpunaisia rimpsumekkoja. Hyviä kiipeilypuita ja paljon lymypiiloja tulee meidän pihalle!
 
Mullekaan ei sinällään oo mitään väliä, kunhan tosissaan vaan on terve :) <3

Esikoista odottaessa mies oli ihan varma että tyttö tulee, ja rakenneultraan mennessäkin se vielä tokaisi että "nyt nähdään se tyttö", ja oltiin molemmat kyllä yllättyneitä kun kuultiinkin että poika on :) Itse olin salaa toivonutkin että poika tulisi, sillä tiesin että mieheni olisi ihan innoissaan pojasta, jonka kanssa sitten touhuta aikanaan kaikenlaisia autojuttuja, mieheni on nimittäin aikamoinen autoharrastelija.. :) Meidän autotallissa on enemmän neliöitä kun tässä asuinrakennuksessa... :DD

Nyt olen toisaalta sitä mieltä että tyttö olis kiva, mut toisaalta taas ehkä sittenkin toinen poika :) Mutta ei todellakaan ole väliä, on sitten kumpi vaan nii varmasti rakastetaan ihan yhtä paljon... 

Ja Barbamama, täytyy sanoa että pojat on kyllä todella ihania!!!! Itsekkin olen todella ylpeä poikalapsen äiti, ja on ihanaa nähdä miten lämpimät välit myös pojan isällä on pojan kanssa.. Ja joo, pojille on ihania vaatteita!! Kun tietäsitki mikä kasa niitä on tullut ostettua, on vaikka minkälaista haalaria sun muuta.. on ne vaan niin kivoja :)

 
Vastasin, ettei ole väliä. Esikoinen on tyttö, joten olisihan se ihan mukavaa, jos toinen olisi poika (varsinkin kun ollaan miehen kanssa vähän juteltu, että kolmatta lasta pitää sitten harkita vähän enemmän kuin kahta ensimmäistä). Mutta kyllä toinen tyttökin olisi ihana


 
Mä oon muutaman päivän sulatellu tätä juttua...tunteet menee onnen ja ahdistuksen välillä.

Kyl mä sittenkin haluisin tytön. Nimittäin nyt mulla iski ahdistus että mä en halua että mun rakas poikani kokee itsensä syrjäytetyksi. Haluaisin että saisi säilyttää asemansa "elämäni miehenä". Hän kuitenkin tulee ottamaan raskaasti sen että vauva tulee ja vie kaiken huomion. Jos se olis tyttö niin mä en kokis niin suurta syyllisyyttä kun esikoinen mustasukkailee. Koska niinhän siinä käy!

Ahdistaaaaaaa!!!!!!! Mitä mä oonkaan tekemässä pojalleni. Yhy.

Poikani on minulle rakkainta maailmassa
 
Sä annat sille rakkaan pikkusiskon tai veljen. Se on yksi suurimmista lahjoista, mitä lapselle voi antaa. :) Sisarista ollaan kateellisia ja mustasukkaisia, mutta kuitenkin ne on niin tärkeitä ja rakkaita. :)
 
Mä jotenkin salaa toivon, että nyt tulisi poika :) Mutta luultavasti tyttö tulee.. Kumpikin käy, mut poika olisi yli-ihanaa :)
 
Takaisin
Top