Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Äiti sai esikoisensa, eli minut 28 vuotiaana.
Itse saan ensimmäisen jo 19 vuotiaana. Täytän tosin 20 vuoden lopulla. :)
 
Äitini oli 28-vuotias kun mut, ainoan lapsensa sai. Mitä ymmärisin, niin kyllä mua oli hetki jo tehtykki siihen mennessä. Ite olin just täyttänyt 27, kun tuo poitsu syntyi, siis viime joulukuussa.
 
Äiti sai esikoisensa 25-vuotiaana, minut 28-vuotiaana. Itse odotan esikoistani 27-vuotiaana. Eli samoja ikiä mennään... Hassua vaan kun muistan lapsuudesta että ajattelin äitiäni aina "vanhana äitinä", muiden äitit oli (muka?) aina nuorempia. Näin ne ajat muuttuu :D
 
Äitini oli 30 kun sai minut, esikoisen hän sai 26- vuotiaana ja viimeisen 36v. Itse sain poikani 21-vuotiaana, nyt olen 38 ja alkumetreillä raskaana, toinen ja varmaankin viimeinen olisi nyt tulossa, jos pääsee laskettuun aikaan asti marraskuulle, olen sit jo 39v :)
 
Äitini on ollut minut saadessaan 21-vuotias, itse nyt esikoisen saan 25-vuotiaana :) En itse olisi vielä 21-vuotiaana voinut kuvitella olevani äiti. Toki siihenkin pestiin olisi sitten kasvanut ja oppinut.
 
Äitini oli muutamaa kuukautta vaille 25, kun isosiskoni (äitini esikoinen) syntyi. Minä olen nyt 25, kun esikoiseni syntyy! :)
 
Äiti sai esikoisensa 17 vuotiaana, toisen 20 vuotiaana ja mut 28 vuotiaana. Oman esikoisen pitäisi syntyä toukokuussa. Täytän elokuussa 22v.
 
Äitini oli 26-vuotias, kun sai minut eli esikoisensa, ja 36-vuotias, kun sai kolmannen lapsensa eli kuopuksensa. Itse olen jo 39-vuotias, kun eka lapseni ensi kesänä syntyy.
 
Äitini oli 20 vuótias kun sai minut esikoisensa, ja 22,28 ja 31 vuotias saadessaan veljeni.  Minä olin 24 vuotias saadessani esikoiseni ja 26 ja 28 vuotias saadessani muut lapset. Tässä nyt 32 vuotiaana mietin et vieläkö ehtis... Melkein tarttis tehdä heti kaksin kappalein että olis sitten leikkiseuraa.
Isäni äiti sai lapsensa 23,25,27 ja 31 vuotiaana.
Äitin äiti sai lapsensa 17,19,21,23, 31,34 ja 36 vuotiaina.


 
Äitini sai minut peräti 45-vuotiaana (esikoisensa synnytti 20-vuotiaana). Mikäli tässä kierrossa tärppäisi olisin itse 20-vuotias esikoisen syntyessä. 
 
Takaisin
Top