Kuinka usein teillä on seksiä?

Pingu94

Näppärä viestien naputtelija
Minua turhauttaa, kun meillä on mielestäni turhan vähän seksiä. Kumppanin mielestä taas määrä on ilmeisesti sopiva. Välillä mietin haluanko minä vain epätavallisen paljon vai hän vähän. Kuinka usein teillä on seksiä? Meillä korkeintaan kerran viikossa, yleensä ei sitäkään.
 
Keskimäärin 1-3 kertaa viikossa, 8,5 vuotta yhdessä. Kaksosten ollessa pienempiä paljon harvemmin, mutta nyt taas vakiintunut tuohon kun ovat kaksi ja puolivuotiaita sekä vanhin lapsi neljävuotias.
 
Alkuaikoina oli paljonkin seksiä, lasten jälkeen määrä selvästi kyllä vähentynyt, mies tuntuisi kuitenkin edelleen haluavan koko ajan..8v oltu yhdessä ja reilu 3v sekä kohta 1,5v lapset, seksiä keskimäärin 2x viikossa, joskus jopa 3 tai 4 kertaa..itselle toi n.2 kertaa on ollut oikein hyvä :rolleyes:
 
Keskimäärin joka toinen tai kolmas päivä. Viikonloppuisin joskus parikin kertaa päivässä. Vajaa 2 vuotta yhdessä.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä yleisesti liian harvoin omaan mieleen, ei viikoittainkaan tai parissa viikossa. En toki aina innostu itsekään, kun mies ehdottelee.. Synnytyksen jälkeen (nyt 2kk synnytyksestä) mies ois ollut vailla useasti, mutta itse vasta toipunut synnytyksestä (repeämät+episiotomia) ja minipillerit vasta aloitettu niin odotettaneen vielä se 7pv varoaika. Tänä 2kk aikana on kerran yritystä ollut, mutta ehkäisyn takia ei ole innostuttu (kumin kanssa). Toivottavasti jatkossa paremmin tarpeet kohtaa, kun on oltu kauan ilman :rolleyes: eka lapsi meillä, joten hakee varmaan uusi arki siltäkin osin omaansa.
 
Muokattu viimeksi:
1-3kertaa viikossa:) ollaan oltu ikuisuus yhdessä, 11 vuotta! Viimeisimmän raskauden aikana mun halut koki heräämisen ja sillä tiellä ollaan edellen:D minä haluisin tällä hetkellä enemmän kun mies, vaikka joka ilta... pakkeja tulee tai lapset tekee seksin harrastamisesta mahdottomuuden o.O
 
Nykyisellään keskimäärin 4 krt viikossa. Lasten kasvaminen on kyl lisännyt seksiä. :) Ollaan siitä onnekkaita että meillä noi seksihalut kohtaa aika hyvin miehen kanssa. Ei tarvi tapella siitä. :)
 
Meillä on ollut seksiä esikoisen 1v9kk syntymän jälkeen tosi harvakseltaan. Mulla olis haluja, mut tyydytän ne mielummin yksin. Ideaali olis n. 2x viikossa. Ehkä siihen päästään sitten joskus tän toisen raskauden ja imetyksen jälkeen.
 
Takaisin
Top