Kuinka pitkällä raskautesi on?

13+1! Uskomatonta, miten nopeasti aika lopulta mennyt, vaikka viikot ovat tuntuneet madelleen.
 
Tänään 15+1. Ensimmäiset kuukaudet meni lähes pelkästään maaten pahoinvoinnin ja väsymyksen takia, mutta viimeinkin on alkanut helpottamaan hieman.
 
19+5 se olis koht puoliväli 😯

Btw..Onks kaikki siel salaisel puolel ku hiljentynyt nii kovin? 🙄
Aikalailla joo sinne on siirtynyt aktiiviset 😅 käy porukka kyllä täälläkin kommentoimassa, jos näkyy että jotain juttua tullut semmoisilta jotka ei vielä salaisessa ole. Että jos ei hirveästi viestejä puutu ja huvittaa niin ota pieni kiri ja pyydä sinne mukaan 😊
 
Aikalailla joo sinne on siirtynyt aktiiviset 😅 käy porukka kyllä täälläkin kommentoimassa, jos näkyy että jotain juttua tullut semmoisilta jotka ei vielä salaisessa ole. Että jos ei hirveästi viestejä puutu ja huvittaa niin ota pieni kiri ja pyydä sinne mukaan 😊
Joo, oon yrittäny tarkistaa et paljonko niit viestei viel puuttuu mut en saa mitenkää näkymää, näyttää et miun nimimerkillä ei yhtään kirjotettua 🤷‍♀️
 
Joo, oon yrittäny tarkistaa et paljonko niit viestei viel puuttuu mut en saa mitenkää näkymää, näyttää et miun nimimerkillä ei yhtään kirjotettua 🤷‍♀️
Näkyyköhän sulle viestien määrä, jos tuosta ylävalikosta sun ikonin kohdalta klikkaat? Sitä kautta sain itse kurkittua, paljonko vielä oli tavoitteeseen matkaa.
 
Joo, oon yrittäny tarkistaa et paljonko niit viestei viel puuttuu mut en saa mitenkää näkymää, näyttää et miun nimimerkillä ei yhtään kirjotettua 🤷‍♀️
Mä kokeilin et kuinka niitä sai haettua, ja sain laskeskeltua että sulla olis jo 40 viestiä kasassa eli tarpeeksi salaiseen 😊 toimi ainakin puhelimella niin että meni tuohon kesäkuiset 2024 valikkoon, sit nappaa suurennuslasin yläpalkista, täppää this forum, ja sit käyttäjään laittaa sen oman nimimerkin. Sit ne pitää kyllä manuaalisesti laskea siitä aukeavasta valikosta, mikä on vähän hankalaa, mutta 40 mä näin niitä sun nimimerkille 😅
 
Takaisin
Top