Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Olin täällä esikoisen ja kakkosen aikaan eri nimimerkillä. Tuo sähköposti ei ole enää käytössä ja poistettu, joten sinne en pääse. Nyt kun aloin odottamaan tätä kolmatta niin tulin tänne taas. Mukava paikka vaihtaa ajatuksia raskaudesta.
 
Olen täällä vuosien varrella käynyt lueskelemassa keskusteluja raskaudesta ja lapsettomuudesta. Nyt kun näyttäisi tärpänneen ajattelin tämän olevan oiva paikka vertaistuelle ja vauvakeskusteluille. 💕
 
Taisin googlailla vastausta johonkin mieltä askarruttavaan kysymykseen ja hakutuloksista löytyi tämä foorumi. Varmasti kiva lukea muiden kokemuksia, kun tämä on itselle ensimmäinen raskaus :)
 
esikoisen aikaan olin aktiivinen näillä foorumeilla. Poistin tilini, kun en ajatellut enää tänne kuuluvani. Nyt 10 vuotta myöhemmin ja ylläri plussan jälkeen, koen että tarvitsen ajatusten vaihtoa ja tukea raskaudessa 😊
 
Googlettelin jotain vastauksia raskautta suunnitellessa ja osuin vahingossa Raskaaksi 2024 palstalle, jota jumahinkin lukemaan 😄
Oli helppo kirjautua ja jäädä juttelemaan foorumille nyt itsekin plussanneena!
 
Taisin löytää tämän, kun hain googlesta mitä tehdä positiivisen raskaustestin jälkeen ja löysin vau.fi-sivustolle ja sitä kautta tänne foorumille. Esikoinen siis tulossa :)
 
Olen esikoista odottaessa ja nyt raskautta toivoessa lueskellut forumeiden keskusteluita eri aiheista. Kirjoittelin ensin aktiivisemmin toisella foorumilla ja sieltä vinkattiin, että täällä on aktiivinen ryhmä.
 
Takaisin
Top