Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen, että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Löysin kirjoittamalla googleen toukokuiset 2024. En ole somessa ja etsin vertaistukea, löysin siis tämän sivuston sitten 😊
 
Taisin löytää joskus 2014 odottaessa esikoista, neuvolasta sai jotain lippulappuja, joista yhdestä bongasin foorumin 🤭
Sen jälkeen pyörinyt säännöllisen epäsäännöllisesti, varsinkin raskausaikoina 🙂
 
Löysin foorumille joskus -15 kun aloin odottaa toista lastani. Siitä lähtien olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti pyörinyt täällä, samaa tahtia kun lapsiluku on kasvanut.
 
Googletin "toukokuiset 2024", ja sitä kautta eksyin tänne. En ole kertonut raskaudesta lähipiirille ja vertaistuki on tarpeen, joten tämä vaikutti sopivalta alustalta. ☺️
 
Löysin kirjoittamalla Googleen ”toukokuiset 2024” ja tiesin etukäteen, että tällaisia ryhmiä on.
 
Olin viime raskaudessa täällä, mutta en muista miten silloin löysin paikalle. Nyt tietenkin edellisen raskauden jäljiltä tiesin tulla tänne. Tämä on hyvä kun on anonyymi! Itse en ainakaan tässä vaiheessa halua julkisesti raskaudesta kertoa 🙂
 
Palsta on ollut tuttu jo yritysajalta, ensimmäisen kerran olen tainnut löytää paikalle googlen kautta etsiessäni muiden kokemuksia jostain asiasta.
 
Takaisin
Top