Kuinka löysit Vau.fi foorumin?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onnea raskaudesta ja tervetuloa sekä odottajaryhmään että uusille käyttäjille tervetuloa foorumille! Meitä kiinnostaa kovasti, kuinka löysitte Vau.fi sivuston ja tämän meidän keskustelufoorumin. Vastauksenne antaa meille ensiarvoista tietoa siitä, kuinka takaamme sen että jatkossakin uudet käyttäjät löytävät meidät. 😊
 
Täällä olen pyörinyt jo esikoisen yritysajoilta eli loppuvuodesta 2019. Nyt aktiivisemmin alkuvuodesta 2023, kun kakkosen yritys alkoi.
 
Olen ollut täällä yli kolme vuotta jo. Aikoinaan ensimmäisen raskauden aikana luin apteekista saatua vauvaopasta ja foorumin mainos tuli vastaan.
 
Ensimmäisen kerran täällä vuodesta 2015 kun aloin odottamaan esikoista. Sen jälkeen olenkin ollut pois ja 8 vuoden jälkeen täällä taas!
 
Instagrammissa taisi tulla vastaan tieto tästä foorumista jossain yhteydessä :)
 
Minä olen seuraillut keskusteluja jo aikaisempien raskauksien aikana. Ei kyllä mitään muistikuvaa, kuinka tänne silloin päädyin.
 
Kun lasta alettiin yrittämään, halusin saada vertaistukea anonyymisti ja elää muiden yrittäjien kanssa piinailuja.
Googlettelemalla kokemuksia varmaankin tänne päädyin vuonna 2020, kun yritys alkoi.

Ajan kanssa sitä on kuitenkin päätynyt kovin taka-alalle, kun ei sitä tärppää alkanut kuulumaan. Onneksi foorumilla oli monia ryhmiä vaihtoehtoina, niin löytyi aina omaan hetkeen ja yritysvaiheeseen sopivia ryhmiä.
 
Mainos tuli vastaan facebookissa maaliskuisia ryhmiä selaillessani. Toki olin foorumista kuullut jo aiemmin, mutta nyt päätin liittyä mukaan sillä osaan odottaa/jännittää paremmin kuin esikoista odottaessani.
 
Esikoista odottaessa löysin paikan ja nyt ihan muistin varassa vanhoilla tunnuksilla tulin takaisin. En tosiaan enää muista miten aikoinaan löysin.
 
Törmäsin ensin apteekissa Odottajan oppaaseen ja sitä kautta päädyin nettisivustolle ja edelleen foorumille.
 
Tammikuussa ensimmäisen raskauden myötä tietoa etsiessäni löysin foorumille. Rupesin itse kirjoittelemaan kuitenkin vasta kkm:n jälkeen menetyksen kokeneissa, nyt uskaltauduin uuden raskauden myötä tänne lasketun ajan ryhmäänkin :)
 
Anonyymi foorumi on tosi hyvä juttu. Kaikki eivät myöskään ole tuolla somessa…
 
En enää muista, miten alun perin päädyin tänne. Varmaan joskus vuonna 2017, kun esikoisen yritys alkoi. Sen jälkeen olin melko aktiivinen esikoisen vauvavuoteen saakka, jonka jälkeen olen vain satunnaisesti piipahtanut täällä. Nyt sitten uuden raskauden alettua päätin aktivoitua taas.
 
Luin muita vau.fi sivuston juttuja ja sitä kautta päädyin tänne. Mukava, että löytyi, koska ei itselläkään oikein nappaa Facebookiin tmv. kirjoittelu asiasta..
 
Takaisin
Top