Kotkalaiset mammat

Lauranen82

Vauhtiin päässyt keskustelija
Noniin yritetääs nyt järjestää se tapaaminen! [:D]

Miten olisi ensi viikolla (26.4.-2.5.) joku päivä, vaikka tiistai tai keskiviikko, klo 13 Pasaatissa? Oikeestaan meille käy lähes millon vaan, mutta ajattelin nyt jotain konkreettista aikaa ehdottaa! Jos ei tuo käy kaikille niin etsitään sellainen aika joka käy. [:)]
 
Mulle ainakin käy tuo ens ti klo 12 mutta mites te muut? Jasmine, Hiawatha ja Tanttu ainakin, onkos muitakin näiltä kulmilta...?
 
Mulle tuli kans Rosso mieleen, se olis varmaan suht rauhallinen paikka ti klo 12... mahtuiskohan sinne jonnekin muutamat lastenvaunut? [:D] Kyllä se presso käy kans jos se on teistä kivampi. [:)]

Siispä huomiseen!
 
Sopii mulle! Se kun on rauhallisempi niin meidän on varmaan helpompi tunnistaakin toisemme siellä... [:)] Tai no Elegianhan mä jo tunnistan muutenkin... [:)] Nähdään siellä!
 
Hitsi mä en pääse ens tiistaina ku mulla on lääkäri sillo[>:]
Ellei päivä vaihdu[;)][;)]
 
Moikka! Nyt pääsen taas kirjautumaan sisällekin, mrrh.... Käy mullekin siis se huominen! Jos nähdään Rossossa niin voisin soittaa sinne jo etukäteen ja pyytää niitä varaamaan meille jonkun kivan tilan. Tai sitten voidaan myös nähdä jonkun luona? Meille tänne Aittikseen saa ainaskin tulla... Tarjoilu ei oo tosin ehkä ihan samalla tasolla. [:D] Mut siis mulle kaikki käy!
 
Tänne vaan! :) Toivottavasti teillä ei oo kissa-allergiaa kellään, yksi kisu löytyy meiltä. Laitan ossan tulemaan privaatisti jos muillakin on kiinnostusta raahautua tänne Aittikseen. Oisko sellanen nyyttäri-idea kiva, jotain pientä naposteltavaa mammoille kahvin/teen kera? [:)]
 
Moi!

..en oo taas pitkään aikaan ehtiny tänne katteleen juttuja, paitsi nyt tänäviikonloppuna..muuten voisin kanssa tulla, mutta mulla muuta menoa huomenna, eli ehkä sitten joku toinen kerta... :)
 
Elegia, mulla on ihan samat reseptit käytössä kun sullakin, niin että älä huoli... [:D]

Harmi kun Tanttu ei pääse huomenna mukaan, mut jos ensi kerralla sitten (ensi viikolla, tai millon sulle kävis)? [:)]
 
Ciao!

Hitsi ois kyl kiva tulla,mut mun täytyyy viel vähän mietiskellä ku ei oo autoa käytössä ja bussilla en osaa(?)tulla.
Jaaaa,sit oon vähän kissoille allerginen[&o]
 
Voi eiiii Hiawatha! Tänne pääsee busseilla 11-15, pois voi jäädä siinä Aittiksen kioskin kohdalla, se on sellanen vartin ajomatka. Ja pysäkiltä kävelee meille 5minsaa (ossan jo saitkin toivon mukaan). Kissaongelmalle en voi kyllä paljoo tehdä muuta kun heittää sen pihalle siks aikaa, mut en tiiä auttaako se hirveesti... 
 
Öö,aittiksen kiska.??[:D][8|]
Mä en silleen hirveesti tiedä sieltä mitään.Mun pitää kysyä mun mieheltä neuvoa.Mä otan sun numeron ylös,ni jos tullaan ni soitan vaikka[:)]
Ei se mun allergia niin paha ole,vähän tukkoiseks vetää..
Mutta joo bussit 11-15 ja lähtee siitä torin vierestä[:)]
 
Mussalontien risteyksen jälkeen toinen pysäkki! Soittele jos ei ala löytymään. [:)] Ja se siis piti vielä sanomani että voi tänne tulla aiemmin tai myöhemminkin, riippuen noiden pienokaisten unirytmistä (ja bussiaikatauluista)... [:)]
 
Eipä tullukkaan kauheeta kohtausta kissassa[:D]
Mun pitää opetella se bussilla kulkeminen,ni tullaan joskus sit sen kyydillä.
Nii,tai sit repäsen ja vaunuilen sinne[8|][:D]

Teil on kyl kivat leikkipaikat siin heti vieres.Meilläkin on tuo isopuisto mis on muutama paikka.
Ennen sitä ei kiinnittäny yhtään huomiota mihkään puistoihin ja nyt pojan myötä niitä puistoja suorastaan metsästää[:D]
 
Huomenta! Joo sillähän me tää paikka ostettiin että on mulla tarpeeks näitä leikkipaikkoja tässä lähellä. Kyllä tekin saatte tulla tänne leikkimään, ja ottaa vaikka ne lapsetkin mukaan välillä... [:D] [:D]

Hiawatha, mekin asuttiin vielä raskausaikoina siinä Isopuiston laidalla, ja mietin kans sillon että kylläpä siellä kelpaa aikaa viettää sitten vauvan kanssa... iso leikkipuisto ja ihania istutuksia. [:)] Sielläkin voitais sitten kesämmällä kokoontua vaikka piknikin merkeissä!

Niin ja tajusin tossa jossain vaiheessa illalla, että jäi sitten antamatta ne vaatteet Eemelille. Yllätys yllätys että unohdin!! Voisin lajitella niitä teille valmiiks niin voisit joku päivä poimia ne tästä jos ajelette keskustaan päin? Varmaan aika pian että ehditte niitä vielä hetken käyttää!

Voi harmi kun sataa taas vettä, täytyy varmaan syödä tuo Jasminen herkullinen kakku loppuun kun ei uloskaan VOI lähteä... [:D]
 
Ööööö.. ei kai? Tai jos ollaan niin sit mäkin oon jo unohtanu sen! [:-] Missäs nähtäis ja millon? Mites ois to-pe, onko teillä jo jotain menoja loppuviikolle?
 
Takaisin
Top