Kotiutumisvaatteet

Mulle on huomiseksi lupailtu vapaa iltaa ja voisn päästä ihan itsekseni kaupoille pörräämään mut en tiedä oonko vielä "valmis" hommaamaan kotiutumisvaatteita , jos ymmärrätte mitä tarkoitan... Esikoiselle oli tässä vaiheessa hankittuna jo vaikka ja mitä mutta jotenkaan en vieläkään usko olevani niin onnekas että ihan oikeasti saan kokea tän kaiken uudestaan ja meille kaikkien vaikeuksien jälkeen on tulossa toinen pieni ihanuus...
Hassua miten tästäkin voi itselleen pulman muodostaa :)
 
Tuommoiset uudet vaatteet "Jalmari" sai :)
ae49a8aa589384177b3196e73c43efd6
 
Ihania!!!! Meillä on vaan kahdet sukkahousut, joista toiset taitaa olla monen kk:n ikäisen vauvan kokoa. Oon miettinyt, että kai niit pitäisi hankkia myös?
 
Mulla on pieniä valkoisia sukkiksia jäänyt tytöiltä ja säästin ne varmuuden vuoksi tulevalle boitsulle. Mutta en tiedä mahtaako niitä tulla käytettyä, voi ne ehkä hyvät olla vaikka housujen alla jos sattuu viileämpi päivä?
 
Ja sukkiksethan menee kotona bodyn alla kivasti ilman muita housuja, etenkin sitten kun vauva lähtee liikkumaan vähän. Ei oo sukat mytyssä (lue: pois jaloista) ja housut pysyy paikoillaan. :)
 
Mä taisin joskus sanoa, että kaikki ostetaan sitten uutena missä kotiin tullaan. Löysin kuitenkin kirppikseltä aivan ihanan ja pienen (!) Minni-bodyn. Oon ihan rakastunut siihen, saas kattoa puetaanko se vai saako tämä mama vielä puuskan lähteä shoppailemaan.

Ei oo muuten varmaan 30 vuotta sitten näitäkään näin suunniteltu. :yuck::grin
 
Mä suunnittelin et ottasin lyhyt sekä pitkähihasenbodyn, housut, pipan, sukat ja jos on kylmä niin nalle kokopuvun (semmonen paksumpi) :) ja tietysti oma peitto sairaalaan mukaan :D
 
En tiedä mikä oli mutta mun esikois(poika) INHOSI sukkahousuja. Se vaan huusi kunnes otin pois jalasta, mielestäni ne ei ollut tiukat tai mitään mutta meillä ei muutaman kokeilun jälkeen käytetty sukkahousuja xD Hän oli kyllä aikamoinen michelin että ehkä ei tuntunut poimuihin kivoilta.. tai sitten oli liian tyttömäinen juttu :P

Mulle on kanssa tää kotiutumisasun valinta aiheuttanut päävaivaa mutta katson sen mukaan miten lämmintä on. LA kuun lopussa niin voi olla ettei ole enää niin kauhean kylmä.
 
Noi slugs & snails sukkikset on parhaat. Ne on todella joustavat eikä kiristä mistään niinku jotkin cittarista ostetut. Ja noi on luomupuuvillasta tehdyt. Suosittelen! Ja meidän taaperolla on käytössä, nyt 1,4kk ikäinen eikä koskaan ole protestoinut niitä vastaan ja poika on :)
 
alustavasti oon nyt miettinyt kotiintulovaatteet.jos tuleekin ylläripoika ni menee mietinnät uusiks :hilarious:
 
Luin tänään tosta odottajan oppaasta, mitä laitokselle mukaan? Siinä oli hirveesti niitä ranskalaisia "viivoja", mitä vauvalle, mitä itselle. Vauvalle taitaa olla piirua vaille valmista. Oma osuus täysin laittamatta. Jotenkin sille ei tunnu olevan mitään kiirettä, mutta toisaalta voi se huomenna mieli olla jo muuttunu, ni eipä lopputippaan jää.
 
En mä aio laittaa nyt mitään kotiintulovaatteita valmiiksi, ei viimeeksikään ollut ennenkuin samana aamuna kun mentiin kotilomalle hakemaan. Kun ei just tiedä yhtään että mikä keli on, ja mitä kokoa vauva on.
 
Takaisin
Top