Kotidoppler

Neuvoloissa varmasti myös vaihtelee laitteet tosi paljon. Multa yritettiin esikoista kuunnella 8+6, kun niin vahvasti sitä itse pyysin (keskeytynyt keskenmeno taustalla), mut ei niitä kuulunut. Menin sitten vielä uudestaan varhaisultraan seuraavalla viikolla. Nyt ajattelin et ensi viikolla voisi alkaa yrittämään kotidopplerilla saada kuulumaan, nyt siis vasta rv8+3.
 
Meillä kontulassa kuunneltiin ekassa neuvolassa pojan kanssa ja pojan jossain neuvolassa kerroin nla tädille odottavani taas ja että haluisin varata samalle tädille ajan hän innostui niin että kuunteli siinä samalla sydän äänet, tytön kanssa ultrattiin ekalla omalla neuvola käynillä, mutta nyt kun on vuosaaren neuvola ni sanoi kans ettei kuunnella kun ei siellä oo laitteita missä kuuluis ennen rv 15, kun siellä on niin vanhat vempaimet.
 
Mä en oo saanu vielä sydänääniä kuulumaan tuolla mun dopplerilla ja tänään jo 11+0 :sad001:nailbiting: en kyllä tunne vielä kohtuakaan ollenkaan :oops:
 
Mä en oo saanu vielä sydänääniä kuulumaan tuolla mun dopplerilla ja tänään jo 11+0 :sad001:nailbiting: en kyllä tunne vielä kohtuakaan ollenkaan :oops:
Ei hätää. Ihan normaalia. Eipä kuulunu mullakaan vielä...
 
Ei hätää. Ihan normaalia. Eipä kuulunu mullakaan vielä...


Tiedän että on kyllä normaalia mutta muistelisin että edellisestä kuului jo näillä viikoilla. Tää sydänäänten kuulumattomuus ja oireettomuus ei oo yhtään hyvä yhdistelmä. Pelkään kuollakseni että tää on mennyt kesken :sad001
 
Tiedän että on kyllä normaalia mutta muistelisin että edellisestä kuului jo näillä viikoilla. Tää sydänäänten kuulumattomuus ja oireettomuus ei oo yhtään hyvä yhdistelmä. Pelkään kuollakseni että tää on mennyt kesken :sad001
Toivotaan, ettei olis menny kesken. Vauva voi vaan köllötellä nyt taaempana tai istukka voi olla kohdun etuseinässä vaimentamassa (kuten mulla oli esikoisesta ja todettiin nyt ultrassa taas olevan)..siihen voi olla monta syytä ettei kuulu tällä kertaa nyt vielä. Pidetään peukkuja, että pikkuinen olisi elossa.
 
Kuuluuko teillä syke molemmin puolin vatsaa? :)
 
En kyl tiedä yhtään istukan sijaintia. Viime raskaudessa oli istukka etuseinämässä ja tunsin liikkeetkin jo 17+. No kaipa tuo tuosta selkiää
 
Ihan sama juttu mulla. Mullaki oli edessä ja tunsin liikkeet jo 17+3 :) Tosin liikkeet tuntu vaan sivuilla ja alavatsalla, mut tuntu kuitenki. Sydänääniä taas sai haeskella välillä pitkäänki jos oli just sopivasti istukan takana... :)
 
Mulla on tasan yks paikka mistä saan kuulumaan. Ja se on oikeesti tosi tarkkaa, että saan kuulumaan. Eli mulla ei ainakaan kuulu molemminpuolin.
 
Täällä 11+1 ja nyt kuuluu ihan selvästi. Ekan kerran sain kuulumaan pari viikkoa sitten, työtä sai silloin tehdä että kuului..
 
11+5 ja vaimeasti, mutta melko selvästi nyt kuului :) Aika tarkka kohta mistä kuului selvimmin..
 
Mä oon kovasti yrittänyt kuunnella mutta ei ole vielä kuulunut. Nyt vasta 8+6 joten vielä ei kai tarvitse panikoida. Jos vaikka tässä parin viikon kuluessa. Esikoisesta kuulin 9+ viikolla.
 
Mie siis kuulen kahdesta eri kohtaa voimakkaan sykkeen. Ja eripuolilta kohtua vielä. Mut ehkä se toinen on istukka :)
 
Kuuletko varmasti sikiön sykkeen? Oma syke kuuluu helposti molemmin puolin kohtua, kun siellä menee isoja verisuonia.
 
Kyllä mä aika varma oon että on sikiön syke :)
 
Kyllä mä aika varma oon että on sikiön syke :)
Onko ihan tooosi nopea tykytys? Ei normaali syke, kuten itsellä? Sikiöillä usein syke siellä 160-170 tietämillä, ku itellä pitäis olla alle sadan... Istukan "syke" kuulostaa enemmän ns."virtauksilta"... :)
 
Mä ostin wishiltä dopplerin enkä ny malta oottaa että saisin sen!
Mulla on ollu ny 2 ultraa, varhaisultra vk 7 ja eka neuvolakäynti, täällä Seinäjoella ainakin ultrataan neuvolassa (joka kerta?) ja jo varhaisultrassa lääkäri kuuli sydänäänet!
 
Mulla kuulu ekan kerran keskeltä ja nyt kuuluu vasemmalta puolelta. Oikeelra saan kuuluviin omani [emoji16]
 
Takaisin
Top