V
vauvakuume93
Vieras
Tähän ei varmaan ole oikeaa vastausta, mutta... Milloin teistä on oikea aika hankkia lapsia? Itse olen aina halunnut suht nuorena lapsia, mutta kaikki tuntuu ajattelevan, että ensin pitää tehdä ura, hankkia omakotitalo ja olla naimisissa. No, itse olen vielä opiskelija, vuoden päästä valmistun ja työ on sellainen, että ei varmasti töistä ole pulaa. Mies on muutaman vuoden vanhempi ja töissä, että pärjäämme ihan hyvin, olemme kolme vuotta asuneet yhdessä ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Vauvasta ollaan puhuttu vakavammin jo vuoden verran, itse täytän kohta 21 ja ihan hirveä vauvakuume ollut jo pitkään... Mutta olenko sittenkin liian nuori? Ei siltä tunnu, mutta kaikki ystävät epäilevät, kun olen vauvakuumeesta puhunut.
Itseäni mietityttää lähinnä, voinko opiskella raskaana, onko se kuinka raskasta? Ja tietenkin ennakkoluulot pelottavat. Kohdellaanko mua neuvolassa ihan surkeasti?
Itseäni mietityttää lähinnä, voinko opiskella raskaana, onko se kuinka raskasta? Ja tietenkin ennakkoluulot pelottavat. Kohdellaanko mua neuvolassa ihan surkeasti?