Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Pahoittelut maijjju :sad001

Täällä tuli täti kylään eilen, melkein viikon etuajassa.
 
Täällä ilmoittautuu uusi kuuneilija tähän ketjuun :) on toiveissa kolmas joka olisi uudelle puolisolleni ensimmäinen. Minulla vuonna -09 ja -11 syntyneet lapset, tuolloinkin lapsettomuustutkimuksia ja clomifen käytössä, uudelleen taas alkaa tämä rumba ja perhesuunnitteluneuvolaan aika ensi viikolla...
 
Mua ärsyttää kun mies ei suostu puhumaan kolmannesta. Toitottaa vaan että hänen lapsiluku on nyt täysi kun on yksi kappale molempia ja aikoo mennä katkomaan piuhansa. Arhhggg... Seksiäkään ei suostu harrastamaan jollei kumi ole mukana, joten ne kerrat jolloin olisi aikaa heilutella peittoja valuvat viemäristä.
 
Heissan, olen seurannut tätä ketjua ja pari kertaa kirjoitellutkin. Plussasin yllättäen tuossa nelisen viikkoa sitten, mutta tällä viikolla plussa selvisi kohdunulkoiseksi. Leikkaushoito ja vasen munatorvi veks kokonaan. Aika synkeitä olivat ajatukset pari päivää, mutta onneksi mieli kirkastui kun pääsin sairaalasta kotiin. Kaikki tapahtui niin äkkiä, ettei pää oikein ehtinyt mukaan, mutta nyt on katse taas eteenpäin.

Mutta onko täällä kohtalotovereita?

Mä odottelen nyt kierron käynnistymistä. Varmaan tovi siihen menee.
 
Oon kuumeillu kolmatta jo ennen kuin toinen ehti maailmaan elämäämme sulostuttamaan :D Menkat alkoivat vasta, kun yösyötöt loppuivat, eli kuukausi takaperin, ja nyt ekasta tiedostetusta kierrosta ei tärpännyt. Tänään kp1. Päätin nyt heti alkuun alkaa pelata kovilla, eli tilasin cb:n tuplahormoniovistestit. Luottokamaa!

Esikko vm09 oli jo vauvana luonteeltaan äitinsä kaltainen, malttamaton ja asiansa ääneen ilmaiseva, alati liikkeessä viihtyvä ja ehtiväinen, joten kakkonen syntyi vasta 2016. Nyt ikäkriisissä muutaman vuoden kärvisteltyämme olemme miehen kanssa päättäneet jatkaa jo nuorena haikailemamme ison katraan kokoamista :Heartred
 
Pahoittelut maijjuu.

Onnea plussanneille:)

Täällä odotellaan saapuuko täti. Kp 26/25-26 dpo 14 yk 15.
 
Mä oon pitänyt pari kk taukoa täältä, mutta palailemassa takaisin, kun edelleen tuntuu, että se joku puuttuu, vaikka järki sanoo, että "aika aikaansa kutakin", näin on hyvä ja kahden kanssa niiiin paljon helpompaa ja voi alkaa jo harrastamaan kaikenlaista. Tänään kp 1.
 
Onnittelut plussanneille! :happy: pakko vaan omanapailla, menkat 4päivää myöhässä ja raskaustesti näyttää negaa... argh! :banghead::dead: mikä lie nyt on sitte:grin
 
Täällä sama tilanne 4-5 päivää myöhässä ja negaa näyttää. Tosin viimeksi tiistaina testannut. Ärsyttävä tilanne. Kp 30/25-26
 
Mä odottelen neuvolan aulassa, tästä lähtee taaaas kerran asiat lapsettomuudesta vireille... Mut hyvähän se toisaalta on, joskus tuntuu vaan että oma keho pettää kun ei se toimi ikinä niinkuin pitäisi.
 
Arianhord, mulle sanottiin mun kotikunnassa, ettei kolmosen kohdalla enää juurikaan mitään julkisella puolella hoideta. Ihana kuulla, että jossain toisin.

Mä odottelen päivien kulumista, että voisin alkaa testailemaan ovulaatiota.
 
Triina: tämä olisi miehelle ensimmäinen eli sillä tavalla "eka" kerta hänellä näissä asioissa. Ja mulla pcos ja kilppari vjt eikä omaa luonnollista kiertoa ollenkaan joten näiden tekijöiden takia varmastikin pääsemme julkisella hoitoon.
 
Meillä ainakin sanottiin, että kaksi lasta on rajana saman miehen kanssa. Eli jos ois uusi mies niin saa hoidot julkisella puolella.
 
No niinpä joo! Tietysti noin. Hyvä kun pääsette etenemään hoitoihin! Toivottavasti sitä kautta onnistuu nopeasti. On onni että nykyaikana hoidot ovat niin kehittyneitä ja hyviä.
 
Oon ihmetelly tässä pari päivää omaa ruokahaluttomuutta, tässä kaiketi syy. Dpo 10 menkat ei vielä ees myöhässä :)
 

Liitteet

  • IMG_3543.JPG
    IMG_3543.JPG
    344 KB · Katsottu: 94
Takaisin
Top