Kokemuksia BRIO-vaunuista ja rattaista

Minä ostin just nuo Brion Happyt tulevalle vauvalle kun edullisesti sain. On heittoaisaa, isoa pyörää, kääntyvät etupyörät jotka saa siis myös lukitusasentoon. Sen mitä olen niitä tässä työnnellyt siirrettäessä ja muuten vähän roplaillut niin vaikuttavat hyviltä. Tosin oikea kokemushan tulee vasta käytössä mutta ominaisuuksiltaan vaikuttavat erinomaisilta!

Ostin Britaxin turvakaukalon jonka saa siis adapterilla kiinni rattaisiin. Tuntuu sekin toimivalta yhdistelmältä. Kaukalosta irtoaa päällysteet myös helposti, saa pestyä, jos tarve.
 
Mulla kans sama mielipide brion vaunukopasta, ovat kapeahkoja mutta otettiin se riski kun haluttiin smilet. Primo turvakaukalosta varoitettiin, et ovat yks pienimmistä mut kun sen saa niin kätsysti runkoon kiinni niin päädyttiin siihen...olis kannattanut ottaa joku muu adapterin kera, sillä talvitamineissa on jo aika ahdasta ja ei oo ikää vielä turvaistuimiin :sad001
 
Meille tuli nyt sit noi Brion Happy yhdistelmävaunut mut voin sanoa että kasausohjeet oli aivan sieltä ja syvältä..... eli ei mielestäni ollut kovin selkeitä ohjeita ja saatiin miehen kanssa koko ilta tapella vaunujen kanssa..
 
Sovitin kaverin Happy-vaunukoppaa meidä Go-vaunuihin ja siihenhän se kivasti sujahti meidän koppaan sisään! :eek: Jäin miettimään, onko noi meidän vaunut vain tosi valtavan kokoiset vai happyt tosi pikkuiset.

Mitä olen kadulla vertailua tehnyt niin Got on hieman isot mutta liikkuvat näppärästi kiitos kääntyvien etupyörien. Itse myös tykkään, kun vaunukoppa on korkealla. Monissa vaunuissa näyttää olevan todella matalalla enkä itse tykkäisi kumartua niin alas. Toki mulla on käytännön kokemus vielä vähäistä ja sitäkin vain tästä yhdestä mallista.
 
Miks noi Brio happyt tuntuu niin järkyttävältä laivalta :eek: kaipa niihin tottuu mutta nyt ei kyllä miellytä silmää :sad001
 
Ainakin tämä vanhempi happy-malli on kyllä tosi iso. Mutta esim. tämän aamuisessa lumimyräkässä isosta koosta ja varsinkin isoista pyöristä ja metallisesta tavarakorista olin kiitollinen. Ei täällä mitään oltu aurattu :wink
 
Newi miä ihan näin loppumetreillä muutin mieleni ja tilasin uudet Brion Happyt. Minä tykästyin nimenomaan kokoon :) Meillä on joku lapsista nukkunut 2-vuotiaanakin vaunuissa. Ja ne renkaat nimenomaan. Ei niillä pikkurenkailla tee mitään kun ei ne pyöri lumessa.
 
Niin joo, meillä on " citykäyttöön" sateenvarjorattaat ( gesslein ) jotka mahtuu kätevämmin autoon kauppareissulla.
Hiekkatiellä / lumihangessa rattaiden pikkupyörät eivät kyllä toimisi yhtään. :)
 
Kiva lukea näitä muiden mielipiteitä ja kokemuksia.

Mitä enemmän vertailen vaunuja, sitä enemmän happyihin tykästyn. Mä sit taas tykkään, että vaunuilla on kokoa eikä oo sen näköiset et eka tuulenpuuska hajottaa ne. Tosin sen verran et auton takakoppaan pitää mahtua :)

Vielä on onneksi aikaa bongailla netistä käytettyjä et jos ei tarvis uusia ostaa :)
 
Takaisin
Top