Kokeilkaa pahoinvointiranneketta! Mulla ainakin toimi!

Tuohon aiempaan viestiin lisään nyt viikon käyttökokemuksen jälkeen, että yleisesti ottaen oksentaminen on lisääntynyt (9+5). Pari päivää oli parempi olo, mutta toisena en käyttänyt rannekkeita ollenkaan... Eli ei taida olla minulle ihmeemmin apua. Käytän niitä kuitenkin, toivoen edes pientä helpotusta.
 
Ostin eilen rannekkeet ja olen pitänyt ranteissa yötä päivää. Koen, että pahoinvointi on helpottanut! Tänään oli hyvä päivä ilman yökötystä! Ihme kapistukset!
 
Mulla on kans nämä nyt olleet 5 viikkoa non-stop ranteissa, enkä ajatellu vielä luopua. Pahoinvointilääkkeistä luovuin jo, kun nyt tuntuu paremmalta ja viiminen oksennuski lensi toissaviikon torstaina. Yökkäilyä aina välillä vieläkin, mutta kuivilla ollaan 24/7 etomisen kanssa :)
 
Rannekkeita ei tullut kokeiltua, olisi ehkä pitänyt. Oli kyllä niin karsea olo viikkotolkulla, mutta onneksi nyt helpottanut. Kaikki sympatia sen kanssa tuskaileville ❤
 
Liian aikaisin riemuitsin ton etomisen loppumista, se kun palas viikko sitten piinaamaan mua uudelleen ja on edelleen tosi vahvana. Rannekkeet pysyy ranteissa, ei oo enää kauhean hyväkuntoiset, mutta edelleen haluan uskoa, että niiden avulla pärjään paremmin. Olin taas kokeeksi yhden yön ilman ja heti oli taas pahempi olo aamulla heti herätessä. Rannekkeet siis pysyy.
 
Voi miten inhottavaa, kun etominen palasi LaFuturaMama :-( Koin ehkä apua maitohappobakteereista, ja lisäksi on pitänyt syödä tosi usein. Heti kun maha oli vähänkin tyhjä, alkoi kauhea vellominen.
 
Mulla on rannekkeet käytössä myös. Alkuun tuntui, että ne auttaa. Nyt pahoinvointi ja etova olo ovat palanneet. Käytän rannekkeita myös yötä päivää. Uskon ja toivon, että saan niistä edes hieman helpotusta. Tsempit kaikille!
 
Takaisin
Top