Koetko itsesi hehkeäksi raskausaikana?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Millaiseksi te koette olonne raskausaikana: hehkeäksi vai enemmänkin kuin muumimammaksi? :)

Itselläni on ollut vähän sekä että. Puolivälin jälkeen sellaisen kohtuullisen kokoisen mahan kera on ollut ihan viehkeäkin olo, mutta loppua kohden ison mahan ja turvotusten kanssa on ollut kyllä aikamoinen sotanorsufiilis. :grin
 
Nyt menossa 30+3 ja oon tuntenu oloni ihanan naiselliseks raskauden alusta asti, nyt alkaa olla vähän tuhti ja lihava olo kun tajusin että painan melkein 20 kiloa enenmmän kun 3 vuotta sitten kun mentiin naimisiin. Painoa ei nytkään oo kun 64 kiloo ja kaikki ei todellakaan oo tullu raskausaikana mutta kroppa tuntuu ihan vieraalle. Mutta tunnen itseni kyllä kauniiksi ja olo on ollut kivuttomampi ja parempi kuin ennen raskautta :)
 
Mulla kans sekä että, riippuu raskauden kestosta.. Tää alkuraskaus ei oo tuntunu tippaakaan hehkeältä pahoinvointineen ja hormoninäppyineen, mut ainakin esikoista odottaessa se toinen kolmannes oli parasta aikaa ja jopa tunsikin olonsa naiselliseksi ja hyväksi. Viimenen kolmannes oli sitte sitä muumimamma-aikaa :grin
 
Oon parhaimmillani raskaana :Heartred nautin isosta masusta ja koen, että hyvä olo näkyy uloskin päin. :) pahoja vaivoja ei oo raskauksissa ollut, iho pysyy kunnossa jne niin mikäs tässä "hehkuessa". :joyful:
 
Tunsin oloni raskaana parhaimmaksi ikinä. Tykkäsin mahasta ja olin sen kanssa kotonani. Myöskin normaalisti vaivaavat päänsärky ja selkäkipu pysyivät poissa raskaana, joten sekin kyllä olossa tuntui. En siis mitään hehkumista tuntenut, mutta olo oli normaalia kauniimpi ja parempi kaikin tavoin.
 
En todellakaan tunne oloani hehkeäksi :/ Turvotukset on aina olleet ihan kamalat ja paino nousee vaikka mitä tekisi..
Mutta vauvamaha on ihana ja siitä nautin :Heartred
 
Takaisin
Top