Kirjoitatko Blogia? :)

Hei viisaammat! Kertokaas mulle (joka olen siis ihan pihalla atk-asioissa), että onko mahdollista kirjoittaa sellaista blogia, jota voi vaan itse tai jotkut kaverit/sukulaiset lukea? Vuodenvaihteessa mietin, että olis kiva jos tästä vuodesta jäisi jotain kirjallista materiaalia, että voisi sitten loppuvuodesta lueskelle mitä sitä oikein tulikaan tehtyä. Tavallista päiväkirjaa ei varmaan tulisi kirjoitettua ja kuvienkin liittäminen hankalampaa, kun kuvat on koneella. Enkä tosiaan halua, että mun jutut olis kaikkien saatavilla.
 
Täältäkin löytyy yksi blogi :) Nuoren tulevan äidin mietteitä raskaudesta, ihmissuhteista ja elämästä yleensä. Linkki allekirjoituksessa.
 
Päiväkirja löytyy tosta allekirjotuksen linkistä :)

Kuumeilupäiväkirjaa vasta...toivottavasti joskus vielä saan perustaa odotusblogin<3
 
Kiva blogilista! Pitää käydä tutustumassa!! Lisään omanikin Vau:laisille tiedoksi: http://www.elamanlanka.blogspot.com (myös alla tickerissä), Aloitin tuon blogin pari vuotta sitten mutta vasta 2 viikkoa sitten avasin sen "yleisölle". Kyseessä on nettipäiväkirjatyyppinen blogi, johon kirjoittelen mistä milloinkin itsella ajankohtaisesta aiheesta. Haluan tallentaa odotukseen liittyviä asioita ja ajatuksia arjestamme. Viime vuonna kirjoittelin paljon juoksukoulusta, tänä vuonna kirjoittelu on painottunut raskauteen ja lapsiperheen arkeen. Nyt kun raskaus on tiedossa lähipiirissä, työpaikalla ja alkaa näkyäkin enemmän kuin hyvin, olen rohkaistunut kirjoittamaan raskaudesta enemmän (alkuvuodesta taukoa kirjoittelussa, kun jännitin raskauden kohtaloa..). Tervetuloa vierailulle ja kommentoikaa ihmeessä;) yritän aktivoitua ja lisätä postauksiin enemmän kuvia sekä rohkaistua muutenkin kirjoittelussa;) !
 
Hups! En ollutkaan kirjautuneena kun tuon kirjoitin!
Eli siis nyt pitäisi allekirjoituksessakin näkyä osoite ;DD
 
Takaisin
Top