Kilot pois ennen raskautta

Mulla noi raskaudet on ollu just takapakkia tohon laihdutukseen kun on noit ongelmii liittyny niihi... Ettei oo saanu liikkuu. Huomenna pitäs mennä piitkäst aikaa salille ootan niin et pääsen purkaaa painei
 
Mää tuun kans tänne mukaa... :) 5/16 syntynyt poitsu ja nyt taas hirvee vauvakuume. Haluisin kuitenkin samoihin mittoihin, kun ennen edellistä raskautta eli 67kg. Tai ehkä jonnekkin n. 62kg tienoille, siinä tietämillä mun normi paino. Tällä hetkellä paino 77kg, pari viikkoa sitten oli 80kg eli muutaman kilon oon onnistunut jo tiputtamaan (nesteitä...).

Ollaan kuitenkin suunniteltu kakkosta vasta maalis-elokuu 2018 ajalle. Tietenkään siitä tärpistä ei voi olla varmuutta, mutta mutta... Se olisi aika ihanteellinen aika. Tahtoisin vaan nyt jo kokee sen kaiken uudestaan. :love7
 
Ilmoittaudunpa minäkin :) Meillä 07/15 synynyt tyttö ja kovasti ollaan jo melkein vuoden verran haaveiltu toisesta lapsesta. Tärppiä ei oo vaan tullut.... Vaaalla en oo uskaltanut käydä vissiin vuoteen, mutta veikkaisin että lähentelee jo melkein 90kg. Ja nyt sit epäilenkin, että onko painosta johtuvaa, että ei sitä toista kuulu. Tytön kanssa käydään nyt kerran viikossa äiti-lapsi jumpassa, mut eipä toi pelkästään riitä. Vettä pitäisi juoda selvästi enemmän, töissä ollessa meni helposti vettä, mutta kotona ollessa se unohtuu. Myös herkuttelua pitäisi vähentää ja kattoa vähän enemmän noiden ruokienkin terveellisyyttä. Tuntuu vaan niin hiton vaikealta ottaa itseään niskasta kiinni. Esikoista odottaessa mul tuli vaan noin kolme-viis kiloa lisää painoa ja olin siihen tosi tyytyväinen. Se myös tippui todella nopeasti, mutta sit pikkuvauva aikana antoi itselleen luvan herkutella millon mistäkin syystä ja vaik nyt niitä syitä ei enää ookaan, niin herkuttelu edelleen jatkuu. Ei hyvä! Mutta itsestähän tää kaikki on kiinni ja minä oon ainut joka tähän asiaan voi vaikuttaa.
 
Takaisin
Top