kiinnittymisvuotoa?

RuutuTuutu

Oman äänensä löytänyt
Taas minä täällä huutelen teille tietäville!:grin onko mahdollista heti keskenmenon jälkeen saada uusi tärppi? 14-23.6 oli sitä "tyhjennysvuotoa" miksi nyt sanotaankaan (keskenmenon jäljiltä). sitten se loppui ja 1.7 alko iiihan pientä tihru vuotoa juuri ja juuri näkyvissä olevaa. ensimmäisenä tihruvuotopäivänä (1.7) oli pieniä menkkamaisia kipuja vain alavatsassa ( normaalisti olen kovissa kivuissa kuukautisten aikaan). näiden vuotojen välillä ei ollut mitään erityistä. yritystä kuitenkin on ollut vuodoista huolimatta ( neuvolassa sanoivat että ei muuta kun uutta yritystä heti putkeen) ovulaatio 22-24.6 päivien välillä. olisi ainakin kuulunut olla. kuukautiset nämä ei ole.(vuotaisin muuten kuiviin:grin)
kuukautiset pitäisi alkaa vasta ensi viikon maanantaina (6.7)
onko tärppi mahdollinen? kiitos vastaajille. apua kaivataan:happy:
 
Keskenmenon jälkeen voi olla tavallista helpompi raskautua, joten voi aivan hyvin olla kiinnittymisvuodosta kyse ja tärppi täysin mahdollinen (: viikon päästä testiä vain kehiin!

Mulla tuli kiinnittymisvuotoa noin viikon päästä ovulaatiosta, se tuli yhdynnän jälkeen ja oli vain hiven ruskeahkoa verta pyyhkiessä. Koskaan ennen ei ole tullut yhdynnän yhteydessä vuotoa ja se kerta jäi ainoaksi - ja myös ainoaksi vuodoksi koko tämän raskauden aikana.
 
oi kun ihana kuulla:Heartbigred 22-24.6 oli ovulaatio ja 24 päivä tuli innostuttua niin voi olla kyl varmasti ihan mahdollista. ja viikko siitä nyt on:) hirmu innoissani odottelen:grin kiitos vastauksestasi aiarana:happy:
 
sainpahan järjettömän vahvan positiivisen just äsken! eihän se mitenkään voi olla noin vahva kun mulla se keskenmenokin viime kuun alkukuusta tuli! (laitan myöhemmin kuvan tänne teille):grin
 

Liitteet

  • 20150704_060232.jpg
    20150704_060232.jpg
    506.3 KB · Katsottu: 512
Saitko raskaustestistä negatiivisen ennen uuden raskauden yrittämistä? Eli onkohan kehossa vielä ollut hcg-pitoisuus koholla kun uusi raskaus on alkanut. Hyvin vahva plussa on, onnea! (: Nyt onkin jännät paikat sinulla, että milloin varsinainen hedelmöittyminen on tapahtunut kun noin vahva plussa on. Onko ovulaatio varmistettu testillä vai tuntemuksilla? Jos se on testillä, niin sitten olet niitä naisia, joilla hcg-arvo nousee nopeasti. Jos tuntemuksilla, niin ovulaatio ja hedelmöittyminen on voinut tapahtua oletettua aiemmin. Ultrassa selviää sitten myöhemmin (:
 
kiitoksi kiitoksia:p ihmettelen vaan että miten tämä on ees mahdollista:grin heti kuukautisten jälkeen mulla tuli sitä ihme vuotoakin:eek:
 
Takaisin
Top