Kiinnittymiskipu

Sun vuoto kuulostaa tosi tutulta, mitä muistelen. Jos sitäkin alkaa itsellä tulla niin sitten varmaan alan tosissaan uskoa raskauden mahdollisuuteen🙈.
Eiköhän mulla jossain vaiheessa lähde testipaketti kaupasta mukaan. 😂En vain liian aikaisin viitsi testailla. Menkkoihin kuitenkin vähän yli viikko vielä aikaa. Viimeksi taisin saada pari päivää ennen varsinaista alkamisaikaa plussan, mutta katsotaan. Oon kyllä liian kärsimätön🙈. Jos siellä joku pieni ihmisen alku on niin hän onkin sitten pieni yllätyslapsi. Saa nähdä😅
Jos sulla näkyi haaleana niin parin päivän päästä saattaa olla jo tummempi jos hormonitasot nousee 🌈🤗
On kyllä mielenkiintoista lueskella, millaisia oireita tai oireettomuutta muut ovat kiinnittymisen aikana kokeneet, mutta on myös aina kiva löytää niitä, joilla tuntemukset ja oireet ovat olleet samanlaisia, joita itse käy läpi 🤗. Sopivan testihetken odottaminen on piinaavaa, sorrun itse yleensä aivan liian aikaisin 🤣.
Jos teille yllätyslapsi tulee, niin on ainakin pieni ikäero kahden välillä 🤗.
Toivotaan että mulla tummuu ja sulla oireet selkenee ja päivät kuluu niin pääset testailemaan 🤗.
Mulla taustalla kaksi kemiallista, yksi kesällä ja viimeisin syyskuun kierrossa. Niissä ei tällaista kiinnittymisoiretta tai vuotoa tullut. Tuon viimeisimmän kemiallisen jälkeen ajattelin, että höllään loppuvuodeksi, enkä stressaa raskautumista. Siksi olisikin aivan ihanaa jos nyt olisikin tärpännyt heti kun otti asian kanssa rennommin. Olispa tähdet kohdillaan 🥰.
 
On kyllä mielenkiintoista lueskella, millaisia oireita tai oireettomuutta muut ovat kiinnittymisen aikana kokeneet, mutta on myös aina kiva löytää niitä, joilla tuntemukset ja oireet ovat olleet samanlaisia, joita itse käy läpi 🤗. Sopivan testihetken odottaminen on piinaavaa, sorrun itse yleensä aivan liian aikaisin 🤣.
Jos teille yllätyslapsi tulee, niin on ainakin pieni ikäero kahden välillä 🤗.
Toivotaan että mulla tummuu ja sulla oireet selkenee ja päivät kuluu niin pääset testailemaan 🤗.
Mulla taustalla kaksi kemiallista, yksi kesällä ja viimeisin syyskuun kierrossa. Niissä ei tällaista kiinnittymisoiretta tai vuotoa tullut. Tuon viimeisimmän kemiallisen jälkeen ajattelin, että höllään loppuvuodeksi, enkä stressaa raskautumista. Siksi olisikin aivan ihanaa jos nyt olisikin tärpännyt heti kun otti asian kanssa rennommin. Olispa tähdet kohdillaan 🥰.
Toivotaan varsinkin sulle parasta ja että pieni kesävauva olisi saanut alkunsa🤗😍.
Epätietosuus on tässä vaiheessa ehkä pahinta. Itsellä on tällä hetkellä semmonen fiilis että kumpi vain käy. Ollaan kuitenkin ensi vuodelle puhuttu kakkosen yrittämistä, joten olisi vain vähän etuajassa. Mutta silti huomaan ajattelevani, että olisihan se lopulta ihanaa🙈 suunnilleen 22. pv pitäisi alkaa kuukautiset eli sillon viimestään selviää😅
 
Päivitän nyt tähän ketjuun, että mitä kävi. Eli kuukautiset alko tänään, mutta selvästi myöhässä. Ehdin jo parit raskaustestitkin tehdä, jotka näyttivät selvää negaa. Mutta näin paljon ei ole kierto vielä heitellyt. Mietin että voihan se olla ollutkin esim. kemiallinen raskaus, joka päättyi heti eikä näkynyt testeissä. En kuitenkaan testannut herkällä testillä. Ja vatsalla oli välillä lieviä menkkajomoja ilman menkkoja?? Tai sitten kierto vielä etsii paikkaansa edellisen raskauden jäljiltä tai univaje sun muut syyt ovat pistäneet kehon rasitukselle. En tiedä.🤷‍♀️ Mutta tässä tuli samalla hyvää pohdintaa siitä olisinko valmis uuteen raskauteen. Ja taidampa olla. Vielä ei tosib lähdetä yrittämään. Se jätetään sitten ensi vuodelle niin että esikoinen ehtii ainakin täyttää yksi😊
 
Takaisin
Top