Kierto keskenmenon jälkeen

Mellie

Puuhakas puhuja
Maaliskuiset 2022
Pari päivää sitten tuli km. Edeltävänä päivänä oli tiputteluvuotoa 2 kertaa pari pisaraa ja seuraavan päivän aamuna alkoi vuotaa kunnolla. Päivän vuoti niinkuin olis runsaat menkat, seuraavana päivänä normaalia menkkavuotoa, kolmas päivä niukkaa vuotoa ja seuraavana hyvin pientä tiputtelua. Olin kohdun ulkoisen epäilyn vuoksi hcg seurannassa jo ennen vuodon alkua ja arvo oli romahtanut vuotoa edeltävästä päivän mittauksesta tokan vuotopäivään mittaukseen yli 80% alaspäin. Eli tuli kyllä ryminällä alas. Nyt on fiilis että nää olis normaalit menkat vaan ja toiveissa että seuraava ovulaatio tulee ihan normaalisti ajallaan, ehkä 2-3 päivää pidempi kierto tulossa. Ens viikolla on vielä hcg kontrolli just päivänä kun olis mun kierrolla suositus aloittaa tikutus, niin toivon että se näyttää nollaa ja oon lähes normaalissa kierrossa jo kiinni. Ultrassa olin tokana vuotopäivänä ja silloin jo sanoi että kohtu on hyvin tyhjentynyt ja keltarauhanen surkastunut, joten ei kai pitäis olla mitään mikä jarruttaa uutta munarakkulaa kypsymästä normaalin kierron tahtiin.

Minkälaisia kokemuksia keskenmenoista ja kierron tasaantumisesta sen jälkeen teillä on?

En viitsi tuolla varsinaisessa keskenmenoryhmässä kirjoitella, kun mä en koe tätä mitenkään surettavana menetyksenä, vaan yrityskiertona josta ei tuloksena ollut loppuun asti mennyttä raskautta vaikka tärppi tulikin. Katse on suunnattu vahvasti seuraavaa mahdollisuutta kohti. En halua kuitenkaan kenenkään erilaisia fiiliksiä vähätellä, vaikka oma tuntemus omalla kohdalla on erilainen.
 
Takaisin
Top