Kevät on tullut

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Nyt on sitten virallisesti kevät, kun kerran maaliskuu alkoi. Vai alkaako kevät mielestäsi vasta myöhemmin?
Mitä kevät tuo tullessaan teidän perheeseen? Mitä tykkäät keväästä vuodenaikana?
 
Talvelta vielä tuntuu, mutta odotan innolla, että kevät etenee pidemmälle ja alkaa olemaan lämmintä ja vihreää. 😊

Keväässä inhoan vain katupölyä ja lumikasoista paljastuvia koirankakkoja. Jestas, että moni koiranomistaja voi olla välinpitämätön idiootti! Yleensä en kauheasti jaksa moralisoida, mutta on kaksi asiaa joita odotan ihmiseltä, joka hankkii koiran ja ne ovat koiran jätösten kerääminen ja koiran kouluttaminen. Jos niihin kahteen ei kykene niin ei kyllä koiraakaan tarvitse.

Jottei ihan menisi valitusvirreksi niin keväässä rakastan sitä kesän odotuksen tunnetta. Ensimmäiset lämmittävät auringonsäteet ja puihin ilmestyvät hiirenkorvat saavat taas mielialan nousuun ja tuntuu, että yht äkkiä on taas energiaa tehdä kaikkea mahdollista. 😍
 
Minä olen mieltänyt sään keväiseksi jo jonkin aikaa, kun lämpötila on täällä plussan puolella. Valitettavasti. En oikein pidä alkukeväästä varsinkaan jos on tällaista kuin nyt: pari astetta lämmintä (tuntuu pakkaselta), liukasta ja märkää. Kun kevät pääsee pidemmälle ja luonto herää on jo mukavampi. Siinä ajassa tosin huonona puolena siitepölyallergiat.
 
Kevät on pahin. Siitepölyallergia kun on paha.
Suosittelen siedätyshoitoa, vaikka onkin aikamoinen rääkki, kun kestää niin pitkään. Itse kävin sen kolme vuotta ja nykyään on paljon helpompi hengittää vaikken kokonaan eroon allergiasta päässytkään. 😊
 
Takaisin
Top