Keskenmenon pelko

Mä en oo koskaan osannu pelätä keskenmenoa. En tiiä oonko niin itsekäs, etten osaa ajatella että se sattuisi minulle. Kaikillahan se voi sattua, mutta en vaan osaa ajatella asiaa. Tsemppiä kaikille alkuraskauteen! :)
Mulla vähän samat fiilikset. Toki välillä miettii, miten herkkää tää eka kolmannes on ja kaikkea voi sattua, mutta en oikeasti osaa ajatella, että km tulisi. Vaikea selittää. Esikoisen ultria jännitti kyllä niin paljon, melkein paruin odotusaulassa kun olin yhtäkkiä varma, ettei sieltä löydykään mitään... o_O
 
Kirveli ja aiansi89, hyvä vaan jos ette pelkää keskenmenoa :) Varmasti stressittömämpi odotus sillä tavoin. En miekään ekassa raskaudessa osannut sitä pelätä - tai no, totta kai ajatus välillä häilyi mielen perukoilla, mutta todellinen pelko iski tajuntaan vasta siinä vaiheessa, kun tajusin raskausoireiden oikeasti hävinneen. Nyt tällä kertaa keskenmenon pelko on koko ajan taustalla, ja yritän vain vaimentaa sitä koko ajan.

Mutta jos ei ole syytä pelkoon, niin nauttikaa raskauksistanne vailla huolta :)
 
Sama kuin Tiutiutiulla, että ei sitä ekassa osannut ajatellakaan, että voisi kesken mennä eikä varsinkaan, kun kaikki oireet jatkuivat normaalisti kunnes ultra paljasti totuuden. Mutta todella hyvä, jos se ei pelota, pääsee paljon helpommalla, kun ei tätä kauheaa pelkoa ole läsnä :)
 
Mulla tuntuu olevan niin paljon oireettomampi tä ihan alku verrattuna ekaan raskauteen, että pistää väkisinkin miettimään onkohan siellä ketään.. Vaikka monesti oonkin kuullut että raskaudet voi olla ihan erilaisia keskenään. Täytyy vaan yrittää pitää positiivinen mieli yllä :)
 
Meillä takana hyvin varhainen km viime kierrossa. En olisi uskonut, että heti tärppää mutta elämä osaa yllättää:happy: Jännittää kovasti, pakko vaan yrittää olla luottavaisin mielin, ikinä kun ei voi tietää mitä tapahtuu.
 
Olen pahoillani keskenmenoista mutta toivottavasti nyt parempi onni mukana!
Viime yönä näin unta että tuli vähäisesti verta pyyhkiessä. Tai siis nyt päivällä ku olen ollu yövuoroissa. o_O
Aikani pelkäsin mutta olen todennut että asialle on juurikaan voi mitään. Täytyy vain odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 
Sepä se, sitä odottaa että nämä "vaaran viikot" olisi ohi ja pääsis ensimmäisen kolmanneksen yli. Sitten alkaakin epätoivoinen liikkeiden odottelu :smiley-ashamed008 yritetään kuitenkin nauttia koko ajasta! :happy:
 
Omaa pelkoa lievensi se, että sai kuulla olevansa terve eikä esim. kilpirauhasen vajaatoimintaa löytynyt. Tuntuu heti siltä, että mahdollisuudet on paljon paremmat! :)
 
Minäkään en osannut pelätä keskenmenoa ennenkuin se sitten sattui omalle kohdalle. Km:n jälkeen kun tulin uudestaan raskaaksi olin ihan varma, että sekin menee kesken, mutta tuolla tuo pikkuinen 2v rakkauspakkaus tuhisee tyytyväisenä. Kyllä nytkin jännittää, mutta ei niin paljon kuin viime raskaudessa..
 
Mietityttää tömä oireettomuuus o_O viime raskaudessa, joka osoittautuikin tuulimunaksi, oireita oli alussa jo varsin paljon (mm. etovaa oloa läpi päivän), nyt tuntuu ettei oireista taas tietoakaan ja töissäkin ehkä jopa pirteämpi kuin aiemmin! Rinnat vain hiemat arat, kuivat huuletkin jo alkaneet helpottaa.. Jospa niitä oireita myöhemmin ilmestyisi niin voisi jo huokaista että kaikki saattaisi ihan ok olla..:oops:
 
Onko muuten kellään verta tullut..? Itselläni tuli sunnuntaina ihan vähän mutta kyllähän se aina säikäytyttää.. :sorry:
 
Mulla tuli tänään vaaleanpunaista pyyhkiessä. Tällä hetkellä näyttäs et meni ohi, toivottavasti olis vaan harmitonta molemmilla!
 
Voi että, toivottavasti teillä molemmilla on vain harmitonta vuotelua :sad001 Mulla ei onneksi ole vuotanut vielä yhtään.

En oo muuten vielä tajunnutkaan tähän asti pelätä keskenmenon lisäksi tuulimunaa. :eek: :D Neljä yötä ultraan!
 
Mulla tuli tänään vaaleanpunaista pyyhkiessä. Tällä hetkellä näyttäs et meni ohi, toivottavasti olis vaan harmitonta molemmilla!

Toivotaan tosiaan että ihan normaalia alkuraskauden vuotoa meillä molemmilla olisi:Heartred
 
Kamalaa, että tuulimunassakin on voimakkaita oireita. Ajattelin, että koska on voimakkaa oireet, niin ainakin tämä on varmasti kunnon raskaus.
 
Pitäs vaan koittaa olla huolehtimatta ja ajattelematta, sillä ei kuitenkaan mitään voita... Helpommin sanottu kuin tehty. Ens viikolla olis varhaisultra.
 
Mulla tuli tänään vaaleanpunaista pyyhkiessä. Tällä hetkellä näyttäs et meni ohi, toivottavasti olis vaan harmitonta molemmilla!
Mä vuosin reippaasti toisesta loppuun asti menneestä raskaudesta. Kesti ehkä viikon. Syy ei selvinnyt. Raskaus eteni aivan normaalisti loppuun asti. Eli noi vuodot on yleisiä eikä automaattisesti tarkoita keskenmenoa.
 
Tsemppiä naiset! Tiedän monia ketkä ovat joutuneet tuskailemaan alkuraskauden vuotojen kanssa ja silti kaikki on ollut kunnossa:angelic: Varmasti rankkaa mielelle, joten hyvä käydä tarkistamassa jos mahdollista.
 
Tsemppiä naiset! Tiedän monia ketkä ovat joutuneet tuskailemaan alkuraskauden vuotojen kanssa ja silti kaikki on ollut kunnossa:angelic: Varmasti rankkaa mielelle, joten hyvä käydä tarkistamassa jos mahdollista.
Tsempit täältäkin! Ymmärrän huolenne tosi hyvin!
 
Takaisin
Top