Keskenmenon pelko

Graisu, mullakin tiputtelee välillä valkovuodon seassa sellasta vaaleen peigen väristä, tai sit ihan vaaleenpunastakin. Ja 3+6 ja 4+0 oli ihan kunnon vuotoo, ja pikkunen jäi senkin jälkeen matkaan :)

Mä tosin pelkään mitä lääkäri sanoo kun soittaa tänään niistä verikokeiden arvosta, vaikka kaikki taulokot ja kaikki mitä oon kattonu, kertoo että arvo oli parempi kun hyvä kun perjantaina mitattiin, osaan silti ajatella että mitä jos oon tulkinnu väärin tms. Ja yks kaveri joka on hoitaja, osas sanoo että toi arvo oli hyvä. Silti vaan huolehdin..

Tosin oon lukenu että se huoli alkaa tästä, eikä lopu ikinä - vaihtuu vaan. Raskauden loppumetreillä miettii meneehän synnytys hyvin, sen jälkeen että onhan vauvalla kaikki hyvin, ja kun se kasvaa niin miten se pärjää päiväkodissa, koulussa.. jne jne. :)

Mutta takas asiaan, pieni tiputtelu on normaalia alkuraskaudessa, eikä isokaan vuoto aina oo keskenmenon merkki. Kaikki tsempit sinne ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin :)
 
Kiitti tsempistä Deb! :Heartred täytyy toivoa et harmitonta on! Kunhan ne digit kotiutuu niin saa nähdä tuleeko niihin viikkoja lisää. Ihan typerää tää murehtiminen, mut sitä säikähtää pientäki vuotoa!
 
Tietenki sitä säikkyy, ite en ehkä sen alun vuodon takia säiky pientä tiputtelua, mutta kokoajan on iso huoli että pysyykö loppuun asti mukana. Kun on niin kauan yrittäny esikoista saada, ja nyt se tarras kiinni niin oisin laittoman onnellinen jos tää menis hyvin :Heartred
 
Minullakin oli Graisu edellisessä raskaudessa kuvailemasi kaltaista vuotoa, silti raskaus jatkui onnellisesti jopa hieman yliajalle! :)
 
Kyllä tää suuremmaksi tää vuoto muuttui ja alkoi lievät menkkakivut jo. En jaksa uskoa että tää vuoto olis harmitonta.
Surettaa kovasti mut näin vaan kävi. Toivon sydämeni pohjasta että teillä muilla pysyy kyytiläinen mukana :Heartred poistin itseni jo listalta. Ihanaa odotusta teille!
 
Voi ei... :sad001 Olen tosi pahoillani.
Kaikkea hyvää jatkoon, toivottavasti plussaatte pian uudestaan!
 
Olen todella pahoillani Graisu, toivottavasti tärppää jo heti seuraavasti kierrosta :Heartred
 
Jeps uutta yritystä vaan kehiin, täytyy toivoa että tämä kierto olisi kauaskantoisempi :)
 
Minuun iski lievä pelko tänään, heti kun olin soittanut neuvolaan. Alaselkää särkee, ja se muistuttaa pelottavasti menkkakipuja. Tosin nukuin viime yön huonossa asennossa lapsen kömmittyä viereen, ja aamuyöstä jopa siirryin sohvalle kun tuntui se asento selälle niin huonolta. Mutta silti hieman mietityttää... :/
 
Voi ei Graisu :Heartred oon tosi pahoillani teiän puolesta :sad001 toivottavasti plussaatte nopeesti uudestaan! :Heartred
 
Minuun iski lievä pelko tänään, heti kun olin soittanut neuvolaan. Alaselkää särkee, ja se muistuttaa pelottavasti menkkakipuja. Tosin nukuin viime yön huonossa asennossa lapsen kömmittyä viereen, ja aamuyöstä jopa siirryin sohvalle kun tuntui se asento selälle niin huonolta. Mutta silti hieman mietityttää... :/

Toivottavasti on harmitonta ja liittyisi normaaleihin oireisiin :)
 
Pelko nostaa päätään oon kauheessa yskässä ja alkaa kramppaamaa ilkeesti mahassa
 
Oliski repäsykipuja mutta kun jotain muita ne on :sad001 ja muutama supistus johtuu varmaan siitä että oksennan limaa ja oksentaminen laukaisee supistukset. Vähän alkaa olee rauhottumaan päin mutta huoli silti :sad001 ensimmäisessä kkm oli sama ongelma että oksentaminen laukasi supistukset aika lailla näillä viikoilla
 
Voi Mytty_ :sad001

Yritähän levätä! Toki helpommin sanottu ku tehty, kun ei esikoista odota.. Pitkät yöunet tekee usein ihmeitäkin.
 
Lapset on ollut aija suopeita ja antanu levätä pari päivää. Kovasti ovat hoitaneet kipeää äitiä. :) hetkeksi jo helpotti mutta johan yskiminen alkoi eli hyvästi yöunet :sad001
 
Tsempit meille kaikille ja pahoittelut niille joiden matka päättyi.

täällä yksi joka kokenut myös kkm parikin kertaa..näiden välissä onneksi yksi ihana poika saatu ja ennen ensimmäsitä keskeytynyttä tyttö.kolmatta siis odotellaan. Tammikuussa np-ultrassa koettiin kauhun hetkiä kun sykettä ei näkynyt ja todella vahvat pahoinvointi oireet jylläsi. kävi ilmi että syke oli juuri päivää paria ennen ultraa lakannut pumppaamasta.

pelko on suuri...mutta koitan nyt kovasti muuttaa olotilaani sisälläni ja nauttia kesäpäivistä.siksi mietin nut olla menemättä varhaisultraankin koska eniten odotan vain np-ultraa...ja tuun pitää silmät niiin kiiinni siellä :)
 
Muokattu viimeksi:
Mullakin keskenmenon pelko. Tai enemmänkin tällähetkellä kemiallisen. Osaisko joku kertoo miten se käytännössä menee? Testit näyttää plussa mutta menkat alkaa vai? :-| mulla menkat tosi sekasin ja tällä viikolla menkkojen ois pitäny alkaa en vaan tiedä oikeen mikä päivä. Mut toi kemiallinen pelottaa siihen asti kun on maanantai . :-S
 
Mun käsitys kemiallisesta on se, että hedelmöittyminen tapahtuu, munasolu hipaisee kohtua muttei tartu kiinni. Tästä aiheutuu raskaushormonia sen verran, että näkyy nipinnapin raskaustestissä jos testaa tosi varhain. Ja menkat sit tosiaan alkaa hiukan myöhässä, ja jos ei ole testannut, jää tämä kiinnittymisyritys monilla tiedostamatta. Korjatkaa fiksummat jos kerroin väärin.

Mutta onko sinulla nyt joku syy mikä aiheutti pelon? Teitkö vielä digiä? Tsemppiä ja sympatiaa, on tää alkuraskaus aikamoista...
 
Takaisin
Top