Keskenmenon pelko

Eilen alko tuleen verta :sad001 ei tuu kun pyyhittäessä paperiin et siteeseen asti ei ole tullu. Nyt jäätävä pelko meneekö taas kesken.
 
Toivottavasti on harmitonta vuotoa Minni! Millä viikolla olet? Josko se vuoto pysyisi noin pienenä niin ei varmaan sitten ole hätää :Heartred
 
Oon nyt 11 viikolla ja ulta on vasta 14.8 et ei tässä auta kun odotella ja toivoo parasta.
 
Itse soittaisin neuvolaan ja jos siellä ultraus mahdollisuus ni kävisin tsekkaa. Itsellä meni keväällä kesken ja alko juuri vuotamalla, mutta se oli kyllä runsasta ja tuli myös pönttöön. Jokusen tunnin päästä alko tulla myös hyytymäkökköjä. Soitin aamulla terkkaan ja sain heti samalle päivälle ultra-ajan jossa keskenmeno sitten virallistettiin! :sad001
Jos tosiaan jo eilen alkoi eikä ole yltynyt niin voi hyvin olla harmitonta, mutta mielenrauhan sais kun kävis asian tarkistuttamassa :)
 
Soitin neuvolaan ja sieltä sano et ei muuta voi kun ootellaan ens viikon ma ultraa. Et kun tulee vaan vähän verta nii voi hyvin olla vaaratonta. Et nyt ei voi kun ootella et mihin tilanne menee.
 
Ei ole vielä mitään hätää kunhan tulee vähän verta. Se on hyvin yleistä ja kaikki on kuitenkin aika usein hyvin.
 
Toivottavasti on vain jotain muuta vuotoa Minni2016. Jos tulee enemmän pyydä näytille.
 
Täällä tullut tuhrua aina kun viikko vaihtuu eli 14+0 ja nyt tänään 15+0. On niin pelottavaa vaikka tuossa välissä on käyty ultrassa ja sydänäänet kuuluu edelleen dopplerilla. :sad001
 
Täälä tullit tänään mahdollinen kaksosen sikiöpussi ulos. Yritän saada aikaa neuvolaan että saisi lähetteen ultraan varmistamaan että kaikkuäi tullut ulos ja toinen kunnossa.
 
Tk lääkärille ohjattiin ja yllätykses ultraskin sielä. Kovin tarkka ei ollu kuva mutta sikiö elossa ja hyvät sykkeet. Ei saanut katottua oliko tullut kaikki ulos kun kuva ei ollut tarpeeksi tarkka. Vuoto oli siis oikeestaan pelkkää kalvoa ja puuromaista tummanpunaista. Ei runsasta. Nyt jo loppunut melkeen kokonaan. Sisätutkimuksessa näki vain pelkkää ulostulevaa kalvoa. Ei verta :) huomenna aamulla pitää katsoa vointia, jos kovia kipuja tai vuotoa niin sitten laittaa lähetteen eteenpäin.
 
Mulla tuli myös runsaasti vuotoa viikolla 6 ja olin ihan varma, että meni kesken. Mutta se olikin onneksi hematooma mikä vuosi. Sen jälkeen tuli pitkään tummaa ruskeaa vuotoa. Nyt tulee normi valkovuotoa ja muutamana päivänä aivan pieni pisara verta ollut paperissa. Tänään onneksi virallisessa nt-ultrassa kaikki oli hyvin. Jos jotain olen tässä raskaudessa oppinut, niin vuoto ei todellakaan tarkoita aina, että raskaus menee kesken. Vaikka se todella pelottavaa onkin :sad001 Tsemppiä Minni ja Newbie, toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
No mun tapauksessa oli nyt osakeskenmeno. Mutta joo nyt uskon minäki että raskaudessa voi olla isoja vuotoja. Esim just hematoomat. Semmonenkin multa löytyi pieni mutta se ei vuotanut. :)
 
Tuulimuna raskaus eli nyt ei muuta kun odotetaan kutsua naistenpolille.
 
Takaisin
Top