!! Kesäkuun Kuuma Linja !!

Ihan maksimissaan kaks viikkoa jäljellä, todennäköisesti vauva syntyy tällä viikolla :confused: Ja meillä ei oo ees vaippoja eikä vaatteitakaan oikeen :wideyed: Pitäs pyytää kummipojan äitiä tuomaan heidän keskosvaatteet lainaan... Ihan alkaa jännittää jo :grin
 
Minä elättelen edelleen toiveita että syntyis jo tämän kuun puolella, mutta heinäkuun puolen välin tienoilla pitäisi viimeistään kaiken järjen mukaan nyytti saada syliin. 7 viikkoa maksimissaan. Hui.
 
Minä kiljuin heti aamusta ukolle "ENS KUUSSA MEILLE TULEE VAUVA!!!!!!:excited001" ei tullu toivottua reaktiota joka olis ollu "JEEE IHANAAA RAKAS HALIPUSIPUSIPUSI!!!" .. Se on mies, eihän sillä ilmekkään värähtäny , lähinnä näki että sitä vitutti kun mamma huutelee heti aamusta ku heräillään vielä :laughing025
 
Hei - tyhmä kysymys !
"hengittääkö" vauva jo? siis täyttyykö ja tyhjentyykö ne keuhkot jo (l-vedestä)? Tunsin ja näin ku mun maha kohos ja laskeutu tasaseen tahtiin tosta vasemmalta puolelta ja vauva oli siinä kohilla justiinsa. Ei siis ollut oman hengityksen aiheuttamaa kuitenkaan sen verran siinä analysoin :D
Eikä ollu hikkakaan - ainakaan se perinteinen, sen oon tunnistanu jo ja sehän on semmosta nykivämpää liikettä :wink
 
Eikös se niin mee et vauva hengittelee ja se hikkakin on hengitysharjoituksia, vaikka onkin lapsivettä siellä
 
Juu, muistaakseni se on n.33 viikosta alkaen kun vauva harjoittelee hengitystä säännöllisesti.
Mut varma en oo :D
Mua jännittää se synnytys, ja mun maha on tosi pieni niin et mua jännittää sekin että onko vauva kasvanut vai ei. Haluisin jo ultraan...
 
Minä kiljuin heti aamusta ukolle "ENS KUUSSA MEILLE TULEE VAUVA!!!!!!:excited001" ei tullu toivottua reaktiota joka olis ollu "JEEE IHANAAA RAKAS HALIPUSIPUSIPUSI!!!" .. Se on mies, eihän sillä ilmekkään värähtäny , lähinnä näki että sitä vitutti kun mamma huutelee heti aamusta ku heräillään vielä :laughing025
Joo en miekää tykkää et heti aamusta melskataa :wink sillo pitää olla hiljaa ja saada herätä kunnolla :D kokeile myöhemmi uudestaa
 
:smiley-angry017Meil kävi vähän hassusti lauantai-iltana, kun pikkusiskon valmistujaisten jälkeen lähdin ajelemaan kotiin. Mies jäi vielä mun isän kanssa istumaan iltaa. Kerkesin ajaa n. 500m päähän iskän talosta, kun täysin autioilla teillä risteyksessä nuori mies ajoi Kolmion takaa mun kylkeen jarruttamatta yhtään. Tuli siis vasemmalta niin, että rysäytti suoraan mun oveen. Meiän auto kimmahti ympäri ja osui kivetykseen niin, että oikean puolen takarengas irtosi kokonaan ja auto pysähtyi vasta jalkakäytävälle just ennen liikennemerkkiin osumista. Molemmat sivuturvatyynyt laukes mut sain pidettyä tiukasti ratista kiinni niin etten lähteny heittelehtimään autossa.
Toinen auto ajo onneks vaan 40km/h, itellä vauhtia oli ehkä 50-60. Mun puolen ovi oli niin rutussa, etten päässy siitä ulos vaan jouduin kapuamaan pelkääjän paikalta. Hetken kuulostelin et sattuuks mua mihinkään, polvessa olevaa naarmua ja paria mustelmaa lukuunottamatta mulle ei käynyt kuinkaan, luojan kiitos.
Soitin miehelle et tulee heti paikalle jotta pääsen sairaalaan tarkastuttamaan, ettei vauvalle käynyt mitään, mut tunsin sen liikkeet selkeästi kuitenkin, enkä esim vuotanut verta tms. hälyttävää. Sairaalassa menin eka päivystykseen (johon mies tuli kun oli hoitanut poliisiasiat) ja josta päästiin äitiyspolille käyrään 40minuutiksi. Mitään poikkeavaa ei todettu, joten päästiin yöksi kotiin seurailemaan tilannetta.

Nyt on vähän hakattu olo ja uusia mustelmia ilmestyy koko ajan, mut on meillä yks tosi tough cookie tuol vatsassa kun ei ollut noin kovasta kolarista moksiskaan. Auto meni lunastukseen, johan se kerkesi meillä kuukauden ollakin..
Onneksi oli onni matkassa, tossa ois ollu ainekset tosi paljon pahempaankin...
 
Milu härre guud !! Onneks ootte molemmat kunnossa!! :eek: :eek: meinasin alkaa itkemään ku luin tota sun juttua eteenpäin et mitä kävi!! Apuapua otahan nyt iisisti ja paikkaile ittees niin fyysisesti ku henkisesti!
Hitoksee hyvin sä pärjäsit yksin tuollaisessa tilanteessa ja onneks apu oli sit lähellä.
 
Ihmettelin iteki myöhemmin et miten sain pysyttyä niin rauhallisena, en esim. Itkeny ollenkaan, ennenkö kevyen tirauksen ku mun mies ilmesty päivystykseen sängyn viereen ja itki itekin vähän... Helpotti tosi paljon ku vaava mylläs vatsassa niin innoissaan, ei jääny epäilystä et mitään pahempaa ois päässy käymään...
 
Voi apua Milu, onneksi oli onni mukana onnettomuudessa!
On se vaan hurjaa miten kaikenlaista voikin sattua koska vaan ja täysin omasta toiminnasta riippumatta ja etenkin juuri liikenteessä. Onneksi te selvisitte kuitenkin säikähdyksellä ja aineellisella vahingolla. Huh.
 
Hui kamalaa... Siis ihan tosi hyvä tuuri!!! Onneks ei käynyt mitään... Nyt varovasti kaikki tää loppusuora!!!
 
Huh, onneks ei käynyt huonosti ja oli onni matkassa! Kaikkee voi näköjään tapahtuu vaikka kuinka varovainen itse ois. Ite joskus kun lähen auton kanssa johonkin niin tulee mietittyy et mitäs jos jotain tapahtuis. Toivottavast se nuori jätkä nyt oppis jotain ja vastedes on tarkempi liikentees!
 
Hui kauhee, onni onnettomuudessa tosiaan! Onneks olette molemmat kunnossa! Olis tosiaan voinu käydä pahasti tossa, hui hui hui.. Ihan kauhun puistatuksia tuli. Hyvä, että kaikki kunnossa.
 
Hyi hitto! Onneksi ei käynyt mitään siinä rytinässä. Mä olen monesti miettinyt autoillessa, että vaikka itse olis kuinka varovainen ja ajelisi sääntöjen mukaan, on aina niitä jotka ei niin tee ja jotain voi sattua. Tottakai se vaara on ollut aina mutta nyt sitä haluais pitää lapsen turvassa.

Joku luottamus mulla kuitenkin on onneks säilynyt siihen, että jospa olis joku ylimääräinenkin enkeli matkassa erityisesti nyt.. Että uskaltaa liikenteeseen vielä mennä. Kun ei ksi sitä voi kotiinsakaan linnoittautua (sinnekin on moni kuollut :D)
 
Huhuh, onneksi tosiaan olette kunnossa! :) Taisi todella olla enkeleitä matkassa!!

Mäkin oon nyt ajanut ihan tosi tosi paljon, ja kyllä kun kaikenmaailman puhelimen näpyttelijöitä/kaahailijoita tuolla teillä näkee, niin pahaa tekee.. Jos ei omasta hengestään piittaa, niin välittäisi edes muista :mad: Varsinkin Hki-Turku motarilla näkee sellaisia suorituksia, et monesti on ollut katastrofin aineet käsillä.
 
Takaisin
Top