Kesäkuun kuulumiset

Vai tekiskö siihen rinnalle toisen listan. Jossa olis sit ne jotka täällä edelleen pörrää ja kirjottelee. ???? Eikä hävittäis tota alkuperästä minnekään.
 
sellasen listan vois tehä missä ollaan me aktiivikäyttäjät. :rolleyes:

joo mulla piti olla tänään viimenen neuvolalääkäri ja sitä ennen myös neuvolatätin luona käynti. no eipä päästy kun sinne ei saa mennä sairaana:eek: ja meidän neidillä hirvee yskä ja silmätulehdus vieläkin. en nyt sitten pääse ollenkaan enää neuvolalääkäriin vain ens viikolla äippäpolille synnytystapakeskusteluun.... no eipä siinä. tiijän miten päin tuo ipana tuolla mahassa on. ei oo paljoo muutellut asentoo... neuvolaan sain sitten onneksi kuitenkin uuden ajan tälle viikkoo vaikka sanoi että hirvee ruuhka..

mäkin oon jo pakannut sairaalakassin. on toi maha niin alhaalla että toivottavasti lähtö tulis synnärille pian. eilenkin taas väänsin itkua puoli yötä kun ei vaan pysty nukkumaan. kivut pitkällä ollessa ihan hirveet.... :smiley-angry017:smiley-angry017:smiley-angry017
muutenkin pinna ihan loppu. miehellekkin äyskin ja tiuskin vaikka ei oo ees mittään syytä o_O:oops: on vaan niin tuskanen olotila että kiukututtaa ihan kaikki.... :sad015:sad010 esikoinen kans koettelee hermoja ihan kunnolla välillä. :oops:

synnytyskin pelottaa nyt ihan kunnolla, kun viimeksi se ei mennyt ollenkaan niinku ois pitänyt. ja epävarmuus mun lantion kunnosta ja siitä että pystynkö synnyttää ollenkaan alateitse hirvittää ja pelottaa. ens viikkoon pitäis kestää tätäkin oloa.....
pahaolokin on palannut taas.. olihan toi kuukauden verran melkein pois.. mutta nyt vaan kuvottaa kaikki....:sick009
miksi mun kirjoitukset on aina yhtä valitusta:grin:p:eek::oops::rolleyes:o_O:cool::sad001
 
Pojalla tänään hoitopäivä, ni olin aatellu meneväni salille. Eipä sit aamulla kiinnostannukkaan yhtään eli en menny. Siitä eestä päätin siivota. Sain kämpän siivottua ja sit kävin vielä vetään viimisen pintamaalikerroksen anopin piironkiin. Sitte päätin, että siinä on riittävästi hommaa tälle päivää. Ei muuta ku biksut päälle, pihalle patja ja kasa lehtiä ja nyt aattelin vaan nautiskella hetken omasta rauhasta.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
täällä on ihan kökkö ilma! :sad001 en osaa keksiä oikein mitään järkevää tekemistä, kaikki vauvanvaatteet pesty ja viikattu, oikeestaan kaikki mahdollinen jo tehty, nii pyörin vaan täällä netissä ja oon nukkunu koko aamupäivän :p
eilen huomasin kun käytiin miehen kanssa kaupoilla että taitaa mullakin jotain liitoskipuja pikkuhiljaa olla, kun vaapun ku pingviini ja sattuu tonne häntäluuhun ja nivusiin. polvet kipeet kun nousee ylös..
tässä alkaa oleen olo niinku vanhalla mummulla :grin
mua jännittää, sillee hyvällä tavalla. vähän niinku jouluna sillon kun oli pieni, on tehty kaikki valmistelut jo ja enää puuttuu se jännin osa kun saa avata ne lahjat :rolleyes:
 
Miekin kannatan tota Sankon ehdotusta!
 
mua jännittää, sillee hyvällä tavalla. vähän niinku jouluna sillon kun oli pieni, on tehty kaikki valmistelut jo ja enää puuttuu se jännin osa kun saa avata ne lahjat :rolleyes:

Kaveri vertas kans vauvan saamista niihin lapsuuden jouluihin, lähinnä sitä ekaa aamua kun on sairaalasta kotiuduttu, nii olo on kuin sillon lapsena kun olit edellisenä iltana avannu lahjat ja sit aamulla muistat ne ja riemuissaan äkkii kattoon kaikkia uusia ihania tavaroita (tai tässä kohtaa siis sitä uutta vauvaa) :wink
 
Mitenkäs määritellään aktiivikäyttäjä? o_O Ite lueskelen melkein päivittäin täällä ja paljon myös esim. toukokuulaisissa, koska synnytystarinat kiinnostaa. Silti todella harvoin itse kommentoin.. :confused013
 
No mä määrittelisin sen niin et ne jotka täällä kirjottelee.. :) Mua ainaskin luonnollisesti kiinnostaa sieltä listalta ettiä just näitä naisia jotka tääl kirjottelee ja joiden kans jutskaan, ja siks tykkäisin tuosta toisesta listasta kun ois sit helpompi sieltä tsekata kun ei oo niin julmetusti niitä nimiä.. :rolleyes:
 
Tyyppi taisi juuri kääntyä pää alaspäin! :) ainakaan ei meinaa pysyä ipadi enää vatsalla kun monottaa tuohon ylävatsaan! (Tai sitten nyrkkeilee todella kovaa....)
 
Öh, nyt meikäläinen meni kyl ihan sanattomaks kun en tajunnut ollenkaan että tuosta asiasta voisi joku ottaa nokkiinsa.. :eek: Kun pointsinahan oli juurikin se ettei ketään lähdetä poisteleen miltään listalta vaan että tulis se toinen lista.. Mut siis joo............... :rolleyes:
 
Nii mut mikä se toinen lista siis olis? Lista: vain jos itsekin kirjoitat? :eek: Ku kylhän sä nyt muistat käyttäjien tunnukset joiden kuulumiset sua eniten kiinnostaa.. Meinaan vaan sitä et naiset voi hakee eri asioita näiltä foorumeilta ja tulla uudestaan "käyttäjäks" vasta esim. synnytyksen jälkeen.. Nii siks en tajuu pointtia tolle uudelle listalle.
 
Noh, mulla nyt on täs aikaa niin voin yrittää vääntää rautalangasta.. Tuossahan on ollut siis puhetta ihan täysin harmittomasta uudesta ketjusta mihin listattaisiin uudelleen ne lasketut ajat niiltä hemmoilta jotka täällä kirjottelee, koska tuolloin se lista lyhenisi ainakin puolella mikä helpottaisi sitä etsimistä, jos haluaa vaikka katsoa et "millonkas tuolla laskettu olikaan.." Sitten vaan olisi pari ns. samanlaista listaa mistä toinen vaan olis laajempi ja toinen lyhyempi ja kukin sais sitten selata sitä listaa kumpaa haluaa..

Mutta siis mun elämääni ei mullista se että montako listaa tääl on, olen nyt vain heittänyt kannatukseni tuolle asialle.. :grin
 
Eihän sitä oo pakko tehä sitä listaa, kerta joku ottaa nokkiiinsa siitä, ilmeisesti se on sitten hältä pois...
 
Haha ei se mulle mitään tee jos haluatte useemman listan, satuin vaan antamaan eriävän mielipiteen ja kyseenalaistin homman mutta se on nyt näköjään sitten nokkiinsa ottamista :p
 
Kyllähän täältä pystyy kaikki edelleen lukemaan kaiken, vaikka tehtäiski uus lasketut-ajat-lista. Jos joku on oikeesti niin reipas että viittii sellasen väkertää niin kannatetaan, ja oishan se toisaalta kiva löytää helpommin tyypit jotka täällä vielä enempi roikkuu...
Ja mitkäköhän vattuja sillä listalla sit periaattees enää tekee ku muksut on syntyny. Eiks sitä varten oo sit oma lista missä on syntyneet jne?!
Voi kädellä päähän!

Muoks - viitaten siihen tuohon -tulee uudelleen käyttäjäks-kommenttiin
 
Onhan tää toki niinkin koomista, kun täällä aktiivisesti pyörii keskustelemassa, nimenomaan KESKUSTELEMASSA eikä vaan tosiaan kattelemassa (ei oo pahalla ketään kohtaan, koska ihe olin aika aktiivinen "katselija" esikoisen odotusaikaan ja syntymän jälkeen, en niinkään keskustelija)
Niin..se koominen puoli, et itsellä ainakin herää ihan oikeat fiilikset ja ajatukset muita käyttäjiä kohtaan, vaikkakin nimimerkeillä täällä pyöritään, niin kyllä sen tietyllä tavalla kokee, että niinsanotusti tietää/tuntee sen nimimerkin, ei tietenkään ihmistä voi tuntea, vaan et on tiettyjä mielikuvia syntyny ja eihän täällä muuten pyöris keskustelemassa, jos ei viihtyis näiden naisten "seurassa" :grin:grin:grin

Eikö ookki ihan hirveen hirveen selvästi selitetty..hehheh.

Henkilökohtasesti oon pyöriny pelkästään täällä heinäkuisissa, joihinkin yleisiin joskus jotain kommentoinu... mut siis viitaten tuohon aikasempaan kirjotukseeni niin miulle on kivempi höpötellä täällä "tuttujen" nimimerkkien kanssa :grin mut se on vaan miun luonnetta se.

tsemppiä hani, jaksamisia! Kuten parista kirjoituksesta aikasemmin on selvinny..hermo pinkeellä ihelläkin ollu :sad001
 
Tota mie juurikin ajoin takaa, kiitos Röllykkä että puit ajatukseni sanoiksi! :)
 
Niin ja siis tuo aikasempi ajatuksen heitto ei liittyny milläänlailla siihen, pitääkö uus lista tehdä vai ei. Tuli vaan tuollanen ajatus mieleen tästä kun tuli puhe aktiivisista keskustelijoista...
 
Takaisin
Top