Kesäkuun kuhinat

Meillä on tänään toinen hääpäivä, ja sopivasti tuli tuo monitorin vahvistus tänään. :Heartred Haaleita haamuviivoja on toki tihrusteltu jo pari päivää, mutta eihän niihin tohtinut täysin uskoa... Nyt olen jo yltiöoptimistisesti katsellut netistä sisarusrattaita, varannut ekan neuvolan ja laskeskellut kuinka kauan kerkeän olla välissä töissä... Menkkojenhan olisi pitänyt alkaa vasta huomenna tai ylihuomenna. Toivottavasti pysyy pikkukakkonen kyydissä. :)
 
Mulle ei kummassakaan raskaudessa tullut yhtään arpea enkä kyllä yhtään rasvaillutkaan.
 
Okei, oon nyt lukenu että monelle on melatoniinia määrätty raskausajan unettomuuteen.. taidan ottaa tänään illalla melatoniinin, en kestä enää yhtään yötä nöin vähäisillä unilla. Oikein itkettää kun ei oo saanu unta muutamaan yöhön..
 
Deb, noi uniongelmat on ihan kamalia. Tsemppiä kaikille kellä niitä on! Niistä kirjoiteltiin jossain muussakin ketjussa kait mut vastaus tulee nyt tähän..

Kolmatta odottaessa alkuraskaudessa oli sitä et heräsin aamuyöstä 4 aikaan ja valvoin tunnin pari. Sit oliki tukka sekaisin ku nukahti uusiks ja kello soitti. No se meni ohi mut palasi vikan kolmanneksen aikana. Työ oli niihin aikoihin kuluttavaa ja aikataulut todella täysiä. Meinasin nukkua rattiin töihin mennessä vaikka miten yritin nukkua joten jäin saikkarille H30. Tämän kruunasi sitten pikkuhiljaa huonommin nukkuva vauva, jonka unia mentiin korjaamaan sairaalan unikouluun reilu 1v iässä. Sen jälkeen meillä on nukuttu.

Mulle niin nousee nykyään karvat pystyyn huonoista unista. Nyt on alkuraskaus ollut helppo, aamuöisin olen hiukan säpsähdellyt tarkistamaan kelloa. Tällä vkolla kahdet päiväunet töiden jälkeen. Aamulla on vähän tahmea ja väsynyt olo, mut tunnissa korjaantuu.
 
Sain vihdoin nukuttua, kun otin sen melatoniinin illalla! :) Olo on vihdoin pirtee, enkä kulje sumussa. Siltä se tuntu kun ei saanu nukuttua, että kulkis sumussa kokoajan. Nyt on tosi hyvä fiilis kun aivot sai kunnon yöunet :) haluan kuitenki nukkua vielä kun voin, helmikuusta eteenpäin voi sit sanoo hyvästit yöunille jos hyvin käy!
 
Plääh ei vielä riittävästi viestejä salaiseen ryhmään. Pitää pommittaa näitä yleisiä ketjuja vielä. :grin

Mulla on yöunet onneksi maistuneet entiseen malliin tai jopa paremmin. Viimeksikin unettomuus tuli kuvioihin vasta ihan loppusuoralla. Toivottavasti nytkin samoin, pitäisi esikoisen kanssa kumminkin jaksaa toheltaa. :)
 
Täälläkin pitää keksii höpöteltävää et saa 30 viestiä täyteen :D .
Mä oon aina nukkunut koko yön ku tukki. Ainoo vaan että illalla ei malta koskaan mennä tarpeeks ajoissa nukkumaan kun ainut hetki päivässä kun saa omaa aikaa ja hetken saa olla rauhassa.
 
onko teillä vilkastuneet unet raskaana ollessanne? mulla on unet lisääntynyt taas onneksi vielä maltillisia ja kivoja..mutta edellisissä raskauksissa tapahtui aina kauheita ja mua oltiin aina listimässä,pelastuin yllä joka kerta...huh.
jossain vaiheessa tulee armaan myös se pissalla ravaaminen ja kello 4 ylös ulis ja pyykkäämään kausi :joyful:
 
En tiiä onko vilkkaammst, mutta ainakin sen oon huomannut et joka yö näkee koko yön unia ja ne muistaa aina aamulla kun herää.
 
On ollut vilkkaita unia, pari kertaa jopa semmoisia, että olis ihan pitänyt ylös kirjoittaa... nyt ku ei muista yhtään enää. Usein liittynyt raskauteen jotenkin.
 
Olen juuri nukuttamassa lapsia. Esikoinen nukahtanut jo 45min sit. Kuopus senku pyörii sängys ja mölisee. Ja mun iltapahoinvointi nostaa päätään. Ostin eilen amppari mehujäitä ja mulla jotenki tuntuu auttavan pahaan oloon, jos ei saa mitään muuta syötyä. Ihme niksejä sitä yrittää näihin oloihin keksiä. Pahoinvointiranneketta olen miettinyt vasta tässä raskaudessa.
 
Mistäs ne määrät näkikään? :D näkeekö sovelluksella?
 
Takaisin
Top