Kesäkuun kuhinat

Minäki jätän kuitenkin pakkauksen ottamatta, kun esikoiselta on niin paljon vaatetta tallessa. Ehkä ostan erikseen pari mieluista äp vaatetta:rolleyes:
 
Kiristääkö kellään muulla hermoja? Mua ärsyttää kaikki! Niinku ois koko ajan nälkäkiukku päällä vaikka ei oo nälkä.
:anyone
 
Mulla Fifi pikemminkin on tunteet pinnassa. Tätä oli jo ennen plussaa. En ees kehtaa kertoa missä kaikissa tilanteissa on tullut tippa linssiin... :D
 
Kiristää hermoja niin karseesti välillä ja toisinaan rupean tunteilemaan.... Hormonit...
 
Tinja nyt kyllä kerrot! Mää viime kerralla itkin, ku katoin Neljät häät Amerikassa :grin Tällä kertaa en oo vielä herkistyny, ku joissain "normaaleissa" sarjoissa joissa on soinu joku tilanteeseen sopiva herkkä biisi.
 
Mulla kans on hermot tosi kireellä välillä ja oon ihan ihme asioista herkistyny :D
 
Jep, pinna on kireä :angelic: !! Ei nyt koko ajan, mutta kumminkin....
 
Kerron sit lisää vaikka "suljetulla osastolla" :D :D :D
-Mut tänään oon ollut allapäin koska en ole tuntenut oikein mitään muuta kuin tätä selkäkipua. :/
 
"Suljettu osasto" :hungry::sour::grin:woot: :wacky: Ei mullakaan oo ollu tänään oikeen mitään tuntemuksia. Maha on turvoksissa, mutta siinäpä se. Joskos sitä taas huomenna tai ylihuomenna ois jotain:)
 
Mä pääsen "suljetulle osastolle" vasta heinäkuun alussa. Mutta heti tulen kun pääsen. :)

Mä jotenkin jo elän vahvasti fiiliksellä että tämä on mun viimeinen raskaus. Yritän ottaa kaiken irti. Vielä ei pahoinvointi ole tullut kiusaamaan ja vähän jännittää kun mulla on joka raskaudessa aika hitaasti viivat tummuneet. Se tosin ei ole ollu merkki km:stä. Kaipa sekin vaan on niin yksilöllistä.
 
Mä pääsen myös vasta tän kuun viimeisenä päivänä sinne.. Odotan sitä kovasti, että pääsee juttelemaan paremmin. Ei tartte miettiä, jos joku tuttu tunnistaisi :D
 
Täälläki välillä tulee äristyä ihan yhtäkkiä ja kuulemma välillä ärsytän tahalleen:angel1

Tämäki on mun viimeinen raskaus jos kaikki menee hyvin. Nautin joka hetkestä!
 
Ainiin, en muistanutkaan että sinne on myös aikaraja, muistelin, että 30-viestiä riittää... Mutta kun tosiaan ei vielä tässä vaiheessa raskautta haluaisi "tulla ulos kaapista "...
 
Mulla on joku hetkellinen mielenhäiriö kun yhtäkkiä HALUAN raskausmasun. Ja mähän siis inhoon olla raskaana kun sitä näyttää muumimammalta kuukausia :,D
 
Mäkin haluan masun, tuntuu että se on ainoo miten uskoisin täysin tähän :grin
 
Salainen ryhmä vaatii 30 viestiä ja kuukauden pituisen rekisteröinnin ennen kuin pääsee anomaan jäsenyyttä ryhmään :)
 
Mä pääsen suljetulle myös vasta heinäkuun alussa :sad001 !! Jos selviän tän pahan olon kanssa järjissä sinne asti...

Kukaan ei mua kyllä täältä tunnistais, kukaan ei usko että mä joskus teen lapsia :hilarious: !! Ei varmaan edes uskota kun kerron....
 
Takaisin
Top