Kesäkuun kuhinat

Meillä kesä käynnistyi apeissa tunnelmissa kun kaksi lähisukulaista menehtyi peräjälkeen tovi sitten. Nyt on sitten hautajaista, perunkirjoitusta ja tavarainventaarioo tiedossa.. Muutoin kyllä ihanaa kun on kesä! Pääsee nauttimaan pienen kanssa luonnon ihmettelystä enempi ulkosalla.
 
Oih Citrus, koska häät?? Miekii tahtoisin, ollaan jo 4 vuotta yhdessä oltu, kihloissa kohta 2. Ja Alisa juhannuksen tiennoilla 6kk. Tosin ollaan puhuttu, että mennään sitten kun on rahaa. Haluan kuitenkin häät, enkä mitää maistraattia...

Lähdetään huomenna viikonlopuksi mökkeilemään. Kamalaa pakata vaatteet, varavaatteet ja varavaravaatteet, lakanat ja varalakanat, matkasänky, ruuat ja maidot... Mökillä on sähköt, mutta mökkiin tuleva vesi tulee järvestä. Haasteita siis luvassa.
 
Eikä tuota mökkielämää helpota, että multa poistettiin tiistaina viisaudenhammas, en kärsi suuta kunnolla avata ja mitää pureskella, eli ei makkaraa.
 
Noora92, tän kuun lopussa sellaiset virallisen epäviralliset hääjuhlat meren rannalla :p ollaan oltu kihloissa jo niiiiiiin monta vuotta!! Viime kesänä piti mennä naimisiin, mutta tuli "muutama rakas" muutos suunnitelmiin :Heartred:Heartred Mulle häät on iso juttu. Haluan mennä naimisiin vain kerran elämäni aikana, joten tästä syystä olen "odotuttanut" häitä. Joskin, häämatka itsessään siirtyy ensi vuodelle, kunhan tytöt ovat vähän vanhempia. Nyt en halua, kun eroahdistusta on niin selkeästi havaittavissa ja pitäähähän siitä matkasta nauttiakin eikä vain pohtia, miten lapset "pärjää" (puhumattakaan äidistä)..varmaan pohdin silloinkin. :grin Saadaan häiden jälkeen kuitenkin sellainen "omapäivä", niin se riittänee tällä kohtaa :)

Meillä tytöt tänään tasan 6kk ja toinen päätti sit "juhlapäivän" kunniaksi lähteä kerrankin liikkeelle suoraan eteenpäin oikein kunnolla...kun aiemmin mentiin sivuttain, sivulle tai parikymmentä senttiä eteenpäin. Joskin "omalla tyylillään", mutta selkeästi edetään suoraan eteen ja useita metrejä :)

ja mökkeily on kyl ihan luksusta!!! :wink Mikään ei voita luonnonrauhaa :) Terveisin, kateellinen :grin
 
Mulla on nyt viikonloppuna ystäväni polttarit ja odotan niin fiiliksissä vapaa iltaa ja ennen kaikkea vapaa aamua! Yövyn nimittäin hotellissa Jyväskylän laajavuoressa morsion kanssa. Perhe on Keuruulla mummolassa silläaikaa kun äippä on viihteellä :p
Ihanaa tosiaan kun on kesä,on niin paljon helpompaa lähteä ylipäätään mihinkään lasten kanssa kun ei tarvi niin paljoa pakata päälle,minea nukkuu vaunuissakin pelkästään sisävaatteissa ja makuupussissa ja hyvin tarkenee kun tuuli ei pääse vaunuihin.

Osanottoni vielä I-P ...

Ja onnittelut citrus tulevien häiden johdosta!
 
Oi kuinka haluaisin kans päästä jonnekin mökille. Mutta ei kaksin neidin ja koirien kanssa huvita ja vanhempien kanssa lähtiessä rajoittaa 9:n koiran lauma. :confused:
No jos isäni pääsee ens viikolla pois sairaalasta niin lähdetään koko lössi (koirat ei kylläkään) mun kaverin (joka on myös neidin kummi) luokse käymään pikavisiitillä, pääsee lehmiä katsomaan. :love7

Erin täytti eilen 6kk, aika on menny tosi nopsaan. :Heartpink

Viihteelle olis ihana joskus päästä, mutta kun ei ole kavereita (tuo ainoa asuu vajaa 200km päässä) jonka kanssa lähteä eikä ole kumppania niin ei viitsi. Ja en vielä mielelläni jätä neitiä mun vanhemmille hoitoon kun he ei jaksa mahdollisia yöheräämisiä.
 
Ei kahta ilman kolmatta. Rakas koiravanhukseni nukkui tänään pois mun sylissä eläinlääkärissä. Tuntuu nyt viikatemies viihtyvän liikaa meillä. :sad001

Me ollaan mökkeilty pojan kanssa useampaankin kerran jo. Hyvin on sujunut vaikka juoksevaa vettä ei ole ollut.
 
Mökillä ollaan parasta aikaa! Ei ongelmaa vauvan kanssa ole ollut. Ihanaa vaan koko perheelle!
Ystävien kanssa kukuttu aikuisten kesken yömyöhään. Lilluttiin saunasta lasten uima-altaassa!! Huippua! Padasta säännöllisesti kuumaa vettä ämpäreillä, niin pysyy lämpö...
 
Me ollaan pari kertaa mökkeilty ja hyvinhän se on sujunut mutta voi sitä tavaran määrää mitä saa pakata mukaan kun neidin kanssa matkaan lähtee :wink
 
Mekin oltiin just viikko reissus. Onneks oli pyykkäys mahdollisuus kun vähän aliarvioin likan body kulutusta. :D otin mukaan silleen että joka päivä olis tarvinnu vaihtaa kerran kaikki vaatteet plus yhdet ylimääräset kaikkia. Loppujen lopuksi taidettiin käyttää kahteen otteeseen kaikkia paitsi housuja. :D tavaraa joutuu kyllä ottaa mukaan ihan hirveitä määriä. Juhannus vietetään meidän mökillä ahvenanmaalla, taidan ottaa viikon tavarat taas mukaan vaikka ollaankin vain viikonloppu siellä. :D
 
Mekin ollaan nyt mökillä. Kolmas viikonloppu vauvan kanssa. :) Ennen ekaa kertaa epäilytti, miten pärjätään peppupesujen ym kanssa kun ei juoksevaa vettä ole, mutta hienosti on mennyt! Ja tavaraa saa tosiaan raahta kauheesti. Ollaan jätetty mökille vaatteet, oma vaippapaketti ja matkasänky ainakin, niin helpottaa kulkemista.
 
Mä oon aikas varma että ensi kesänä on kaikki matkat, mökkeilyt, kyläilyt yms. vaikeempia/ärsyttävämpiä kuin nyt. Vauvat liikkuu ja kiukuttelee kuitenki vähempi kuin 1,5-vuotiaat jotka aloittelee uhmaikää ja sinkoilee ilman järjen hiventä milloin minnekin...
Nimimerkillä "kauhulla taaperoikää odotan"
 
Polttariviikonloppu takana! Eka yö mummolassa oli katastrofaalinen kun Minealle nousi yöllä kuume ja panadolit oli unohtunut pakata mukaan :eek: siinä sitten valvoin kuumeisen ja itkuisen vauvan kanssa ja unta sain ehkä sen 3 tuntia! No oli vähän väsy kun aamulla läksin polttarisankaria hakemaan :singing: mutta onneksi se väsy unohtui kun oli niin kivaa ja tyttö oli mummolassa pärjännyt oikein hienosti isin kanssa :)
Nyt on inhottava olo kaiken mässäilyn ja juomisen takia ja sain myös tänään suru uutisen, kummitätini nukkui eilen pois... viikatemies näköjään tuli nyt meidän sukua kiusaamaan :sad001
 
Takaisin
Top