Kesäkuun 2014 odottajat pääkaupunkiseudulla!!

Mäkin voisin ilmoittautua mukaan tuolta heinäkuun puolelta tähän ketjuun. Heinäkuun 1.päivä on LA ja mieluusti tutustuisin porukkaan minäkin. Espoossa asustellaan ja mullekin sopisi hyvin joku Helsingin keskustan paikka. Ja ajoista parhaiten käy illat ja viikonloput :)
 
tuossa isoimmassa fb ryhmässä on äänestys tapaamisesta :) ryhmä löytyy haulla, Kesäkuun rakkaudet 2014
 
On fb ryhmä suljettu muilta siis jos siihen liittyy niin näkyykö se kaikille fb:ssä vai pelkästään niille jotka ovat liittyneet ryhmään? Itse en halua kuuluttaa fb:ssä että olen raskaana kaikille kavereilleni/tutuilleni, pelkästään tärkeät ihmiset tietävät =).
 
ainakin kesäkuun rakkaudet ryhmä on suljettu, eli jos siellä jotain kirjoittaa se ei näy kenellekään ulkopuoliselle, ryhmät osion voi piilottaa omasta profiilista jolloin ei näy muille että on liittynyt ryhmään
. Kukaan tuskin osaa satunniasesti hakea ryhmän nimellä et ketä siihen mahtaa kuulua :)
 
Olen vielä jotenkin varpaillani ja siksi en vielä tahtoisi liittyä facebook ryhmään. Odottaisin mieluusti rakenneultraan saakka ainakin. Tapaamisesta olen kuitenkin kiinnostunut. Onkos siellä facebookissa ehdoteltu millaisia ajankohtia ja paikkoja :) Kun haluaa liittyä ryhmään, riittääkö etttä laittaa kutsun, vai pitääkö erikseen laittaa spostia?
 
riittää kun laitat kutsun hyväksyn heti sisään kun sen pyynnön nään, tässä linkki ryhmään https://www.facebook.com/groups/180595452132438/ ryhmän tapahtumat osiossa on sovittuna tapaaminen, sekä paikka ja kellon aika. Siellä voi klikata itsensä osallistuvaksi. Tapaaminen on maaliskuussa.
 
Olemme fb-ryhmän puolella sopineet pk-seudun miitin 15.3 klo 14.00 Jumboon, sen tarkemmi ei vielä oo sovittu. Sinne ovat tervetulleita kaikki halukkaat ja isommat lapset ovat tervetulleita myös.
 
Moikka! Juuri liityin foorumille. Asun vantaalla ja nyt rv 23. Ekaa odottelen. Olis kivaa tutustua muihin pääkaupunkiseudun odottajiin kun ei ole "vanhassa" ystäväpiirissä pahemmin samassa tilassa olevia. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
En muuten löydä tuota fb ryhmää ja tuo linkki sanoo ettei sivustoa/ryhmää ole olemassa. :/
 
Itsekkin ryhmää etsiskelin juuri, enkä löytänyt. Täytyyköhän kokeilla vain myöhemmin uudestaan :) Aiemmin kyllä ryhmän löysin kun kävin surffaamassa..
 
laitoin tuonne fb-ketjuun tiedon että ryhmässä käytiin ihmisten pyynnöstä tovi sitten äänestys siitä suljetaanko ja laitetaanko salaiseksi kun jäseniä on jo 132 ja reilu enemmistö halusi että ryhmä niin sanotusti suljetaan ja ei oteta enää uusia, kokivat että ryhmässä on helpompi purkaa tuntojaan jos se ei enää kasva suuremmaksi. Sen takia ei löydy enää haulla. Tänne olen kuitenkin kirjoittanut tiedot tuosta miitistä joka siellä on sovittu ja sinne on kaikki halukkaat tervetulleita, se oli ryhmäläisten viesti. Tällä hetkellä tapaamiseen on kymmenkunta varmaa osallistujaa ja ehkä osallistujia hiukan enemmän :)
 
Ok! Sopii mulle hyvin, kiitos tiedosta :) Kun tiedät paikan missä treffataan tarkalleen niin laita tietoon. Tai sitten vain etsiskelen isovatsaisia naisia, jotka liikkuvat isommassa joukossa. Olin varannut pödän Farangiin juuri tuolle päivälle,mutta sen voi kyllä siirtää :)
 
Olemme fb-ryhmän puolella sopineet pk-seudun miitin 15.3 klo 14.00 Jumboon, sen tarkemmi ei vielä oo sovittu. Sinne ovat tervetulleita kaikki halukkaat ja isommat lapset ovat tervetulleita myös.

Saako tulla miittiin vaikka asuinkunta onkin Turku? :) Jos, niin ilmoittasitko myös minulle odecca kun tarkempi paikka ja kellonaika on lyöty lukkoon.
 
sinne saa tulla ihan kaikki halukkaat, edelleen sovittuna on et se on kauppakeskus jumbossa klo 14.00 ja 15.3 on päivämäärä, se missä varsinaisesti törmätään on vielä auki, voisin laittaa kyselyn tuonne
 
Takaisin
Top