Kesäkuisten lista

Tuolta marraskuisista 2010 liityn myös tänne :) Meillä pikkuherra saa nyt kesäkuussa siskon tai veljen. 

Elikkäs la ois 14.6, tarkennus tulee ensviikon ultrassa. Synnytän varmaan seinäjoella, vaikkakin nyt asutaan viel kokkolassa :) 
 
Tuolta marraskuisista 2010 liityn myös tänne :) Meillä pikkuherra saa nyt kesäkuussa siskon tai veljen. 

Elikkäs la ois 14.6, tarkennus tulee ensviikon ultrassa. Synnytän varmaan seinäjoella, vaikkakin nyt asutaan viel kokkolassa :) 
 
Siirrynkin tonne heinäkuisiin.. tein tänään cb digitaalisen testin ja näytti että viikkoja olisi vasta 1-2 hedelmöittymisestä eli 3-4rv.. eli voi poistaa mut keskuunlistalta! :) Onnea muille kesäkuisille!
 
Hei, Minä ilmoitautisin kans mukaan.. Synnytin vähän reilu vuosi sitten tytön, mutta hän ei selvinnyt :( Eli nyt yritetään uudelleen.. LA on 7.6.12 ja synnytyspaikkana OYS..
 
Tervetuloa ulma_82!
Saako kysyä että minkä ikäsenä tyttösi syntyi kun hän ei selvinnyt?  emoticon
 
Tervetuloa joukkoon ulma_82, ja lämmin osanotto teidän perheen enkelistä <3 oman lapsen menettäminen on jotain mitä ei toivoisi kenellekään...kovasti onnea teille matkaan uuteen yritykseen!!
 
Voi ei emoticon
Lämpimät halaukset täältä ja toivotaan että tällä kertaa saatte pienen nyytin kotiin vietäväksi emoticon
 
Kiitos :) Täällä toivotaan myös että kaikki menee hyvin ja vähän tässä ollaan muutama viikko jännityksessä eletty, ensi viikolla tiistaina sitten menen sinne np-ultraan vai mikä se oli.
 
Kaipa sitä uskaltaa jo ilmoittautua.

2.6 / Aiim / 27 / ensimmäinen / KOS
 

Ensimmäinen ultra takana, ja laskettu aika muuttui melkein parilla viikolla! :o

Uusi aika nyt 16.6. eli jos jussiks sais nyytin kotiin, ehkä :)

 
Heips, huomasin, että tuolta puuttuneekin mun tietoja. Elikkäs toinen vauva on tulossa ja nyt olen 28, mutta vauvan syntyessä 29 :)
 
Takaisin
Top