Kauhugalleria

joo lisää näitä "ihanuuksia"!!! mä en enää kehtaa laittaa!!! löytyis kyllä... :/
 
Tässä tällanen yhteisotos, sopii niin teemaan "kauhu" tuo nappulan ilme :D (nii, et koita tässä nyt sit saada ihania yhteiskuvia pojan kanssa, ku käy samoin kuin Eemelille, että alkaa kamera kauhistuttaa!)

 
hau piitiful shii is... ant vantöful laif! ....näissä aurinkolaseissa kyllä kääntää päitä ja kaikki hymyilee!

 
Näin se imurointi sujuu nätisti sukkahousut jalassa ja Veera kyydissä. kiitos isille "ihanasta" otoksesta. yäk![:'(]

 
Näppärästihän se Veera kyydissä kulkee! Ihan kuin pitäisi morjestaa uudestaan kaikkia kun naaman näkee[:D] no, moi Sinttu!
 
Ja sitten tällekin puolelle vähän täytettä! Tällanen häslä meillä! (Näyttää muuten siltä, et Joona vetäis itteensä avareilla!)



 
Tässä meidän täystuho-kauhukakara! Se siitä pelilaatikosta, siihen on teroitettu pieniä hampaita... (oliks tää koira vai ihmisotus?) Ja laatikon kaveriksi tuhoajasta kauhukuva tältä aamulta :D

 
Linnanmäki on vaarallinen paikka! Tässä mun olkapäät... 1. ja 2. ilta, sekä tänään aamulla :D Toisessa olkapäässä ei näin paha mustelma, mutta molemmissa yläreisissä/lähes nivusissa on, joten en ehkä nyt ota niistä kuvaa :P


 
noh, sanna! auts! nyt me sitten kuvitellaan niitä sun reisiä :) missähän laitteessa nuo tuli?
 
Kait ne kaikki mustelmat on peräsin siitä, hmm, Kieppiköhän se on? Siellä alaportin luona kun on se sellanen hyrskynmyrskyn laite :D Tää on sama juttu joka kerta, kun pitää päästä riekkumaan ja rehaamaan kunnolla, niin mustelmilta ei sitten voi välttyä...
 
moikka taas!
Nyt on ihan pakko SannaKoo kysyä, ollaankohan oltu samassa perhevalmennuksessa? Tutulta näytät tuossa kuvassa tuolla vähän ylempänä, eli jos se et oo ollu sie niin sitten joku sun kaksoisolento. :) Eli parisen kertaa siellä saman näköinen nainen miehensä kanssa näky, ihan ekan kerran kaksoisolento/sie olit yksin oisko ollu miehen työmatkan takia tms.
Jäi vaivaamaan :)
 
Retu, hmm, en kyllä usko, että oltais samassa valmennuksessa oltu... Mies oli nimittäin molemmilla kerroilla kyllä matkassa, vaikka kahdesti tosiaan vaan käytiinkin :) Ootko säkin täältä meidän Espoon (keskuksen) nurkilta?
 
Sit varmaan sekotin sun miehen puuttumisen johonki toiseen, onhan siitä jo aikaa. :)
Ihan sen neuvolan lähellä asutaan missä valmennuksetkin oli, tässä suvelassa. Mut niin tutun näkönen oot että tuskin erehyn. Ja muutamasti oon nähny sut vaunujen kanssa myös junassa ja Sellossa.
En tiiä yhtään muistatko mua. :)
 
No hitto, kyllä se sit minä oon ollut! Ihan ekalla kerralla istuin ton Halipossun vieressä (sattumalta, ei tunnettu silloin eikä hän palstaillut) ja hällä ei ollut miestä matkassa, ja toisella kerralla oli se joku hiton parisuhdehomma, joka oli kyllä NIIIIIIIIIN tylsää. En muista/tunnista sua, mutta jos törmätään, niin tuu nykäsee hihasta!! Tai sovitaan vaikka treffit :)
 
Mitääh, täällähän on tuttuja! Jos nyt yhdistän oikein, niin Halipossun kanssa istuttiin jossain tehtävässä samassa ryhmässä. :) Huisia. Ehkä mun pitää aktivoitua tällä palstalla uudestaan.
Me oltiin ukon kanssa varmaan nuorimmat koko valmennuksessa, ja lisäks näytetään sitäki nuoremmilta :D Yhdistätkö nyt? Jostain syystä istuttiin aina siinä ihan ohjaajan vieressä.
Jos satun näkemään viel sua, niin voisimpa nykästäkin hihasta! Tuo meijän valmennusryhmä muuten kokoontuu joka toinen viikko tuossa asukaspuistossa. Ootko tietonen?
 
Buhahahahaaaa! Tää onkin oikea palsta käydä tätä keskustelua...KAUHUGALLERIA! ;)

Retu: Ihan oikeilla jäljillä oot mun suhteen...mulla oli mies työmatkalla silloin ekalla valmennuskerralla ja samassa ryhmässä oltiin sillä seurakunnan vetämällä kerralla. Minä ja mun mies "nakitettiin" ystävällisesti sulle ja sun miehelle niitä vastausvuoroja. :D Me käytiin aika ahkeraan niissä valmennuksissa. Yksi kerta jätettin väliin suosiolla, kun ei saatu mitään irti siitä asukaspuistossa järjestetystä kerrasta...sen jälkeen ei enää tultu. Ja mä siis todellakin tiedän, kuka sä oot... Mulla on näkömuisti ja koitin sua Sannalle kuvailla, mutta kaipa kahden blondin keskustelut vaatis joskus kuvan piirtämistä... *hekottaa itsekseen samalla kun pahoittelee tuonne rakkaan naapurinsa suuntaan* ;)

Mä en ole jaksanut raahautua sinne Suvelaan, koska meiltä sinne on hankala matka, kuten jo joskus sähköpostilistallakin valittelin. Edelleenkään en ole valmis sinne tulemaan... Mä suuntaan kulkuni aina tuonne sivistyksen pariin, suureen Helsinki-Cityyn ja joskus Selloon. Siellä on tupannut riittämään ihan mukavasti seuraa.

Ja yks juttu vielä: Älä nyt kaikille "mainosta", että löysit mut täältä. Mä en ole kuvaanikaan tänne siitä syystä laittanut, että täällä pk-seudulla on niin pienet piirit. Ne jotka mut tietää, niin tietäköön, mutta jätettäköön asia siihen. Jooko?!
 
Takaisin
Top