kaksosten odotus

Terhi86

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!! Onko täällä muita kaksosten odottajia? :) Eilen oltiin niskapoimu-ultrassa ja ylläri oli suuri, kun lääkäri sanoi, että näitähän on täällä kaksi :D Pikkasen nyt jännittää, että meneekö kaikki hyvin. Esikko on lasketun ajan aikaan 1v10kk ja nyt vähän pelottaakin, että miten tullaan selviimään kaikesta kolmen noinkin pienen lapsen kanssa. Ehkä se kuitenkin menee omalla painollaan. Onhan kaksosia saatu jo iät ja ajat ja kyllä ne äidit ja isät on silloinkin pystynyt ne aikuisiksi kasvattamaan..:)

Olisi kiva lukea muiden kokemuksia ja pohdintoja raskaudesta, synnytyksestä, raskauden jälkeisestä arjesta ja jaksamisesta, kun kyseessä ollut kaksosraskaus..:) Muitakin kokemuksia olisi kiva lukea..
 
Moi Terhi, jos sulle ei ole vielä kukaan vinkannut niin täälä on ketju "monikko-odottajia lasketusta välittämättä" josta löytyy kaksoskeskustelijoita :) Ketjun pitäis löytyä, ku klikkaat tuosta otsaketta "viimeisin viesti". Itse kyllä ihan yksöstä odotan mutta lueskelen ahkerasti kaikki mahdolliset ketjut täältä :)
 
En oikein ymmärtänyt, että miten pääsen sinne kaksoskeskustelupalstalle.. Olen ollut tällä palstalla vasta vähän aikaan..:( Voisiko joku auttaa?
 
No tää foorumi on nyt niin sekaisin kaikilla, kun on palstauudistus vielä kesken.

Ku olet tolla "huone"tasolla "yleinen raskauskeskustelu" mihin siis tänkin viestin kirjoitit, niin klikkaa yläreunan sinisestä palkista oikealla olevaa "Viimeisin viesti" linkkiä joka järjestää viestit jotenkin eri tavalla. Jostain syystä se kaksoskeskustelu ei näy heti etusivulla ainakaan mulla, vaikka pitäis. Tämän jälkeen se viestiketju pitäis löytyä hiukan kun rullaat alaspäin viestejä, myy77 aloittama keskustelu :)
 
Takaisin
Top