Kaavinta eikä vieläkään vuotoa..

Lovehearts_

Näppärä viestien naputtelija
Toukoäidit 2020
Koin keskenmenon rv10 viime heinäkuussa ja minulle tehtiin kaavinta saman kuun loppuvaiheilla. Lisäksi tutkittiin oliko viitteitä pcos:n, mutta ei ollut. Raskausmateriaalin runsas määrä vain tuohon silloin viittaili.

Nyt minua huolestuttaa se, että kuukautiseni eivät ole vieläkään palanneet takaisin. Minulla on aina ollut varsin epäsäännöllinen kierto ja niukka vuoto mutta tuskin on normaalia että jo neljättä kuukautta vuoto olisi pois? Oisiko täällä ketään kohtalotoveria? Kaikki kommentit ja kokemukset tervetulleita:Heartred
 
Pahoittelut keskenmenostasi! Sen enempää mulla ei ole kokemusta kun että itselle tehtiin kaavinta aika samoilla viikoilla ja ekat menkat tuli jo 26päivää kaavinnasta. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin josko syy löytyisi. Voihan olla että kohtu ei olekaan tyhjä kaavinnasta huolimatta. Tai sitten syy on hormoneissa tai muualla.
 
Pahoittelut keskenmenostasi! Sen enempää mulla ei ole kokemusta kun että itselle tehtiin kaavinta aika samoilla viikoilla ja ekat menkat tuli jo 26päivää kaavinnasta. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin josko syy löytyisi. Voihan olla että kohtu ei olekaan tyhjä kaavinnasta huolimatta. Tai sitten syy on hormoneissa tai muualla.

Kiitoa viestistäsi Hena82 :) :Heartred pitääpä tosiaan ottaa suoraan yhteyttä lääkäriin, toivottavasti syy selviäisi.
 
Takaisin
Top