Joulukuun jutut

ellami

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ihanaa Joulukuuta [emoji176]
Ajatelkaas, puoli vuotta ja kesäkuun vauvoja alkaa syntyä :wink

Mutta vietetäänpäs nyt stressitön ja mukava joulukuu. Relataan, syödään, levätään, ulkoillaan jne.

Itse en jaksa lahjoista ottaa stressiä. Koittanu muksuille opettaa että joulu on niin paljon muuta kun kasa tavaraa. Tietysti meillä on tonttuja, sydämiä, koristevaloja luomassa tunnelmaa jo. Ja saavat muutaman lahjan.

Ylen joulukalenteri ohjelma alkoi juuri, ihanaa.
 
Mulla alkoi tänään ekan kerran joulufiilis herätä kun aamulla töihin ajaessa kuului ensimmäinen joululaulu :D täällä vielä lunta maassa, niin josko tuota antaisi luvan itselleen alkaa joulunajasta nauttimaan :)
 
Ihanaa joulukuu! Joulu on ehdottomasti mun lempparijuhla! Ens viikon ultrassa jos kaikki ok niin tästä tulee kyllä todella hyvä joulu! Sain vielä töistäkin lomaa juuri niinkuin itse toivoin:)
 
Mulla on käytössä ihan vain muutama vaatekerta mitä voin käyttää ilman kiinnijäämisen pelkoa. Onneks töissä on työvaatteet ja otinkin jo isomman paidan käyttöön piilottelun helpottamiseksi. :D Jospa ensi viikolla olis ultrassa kaikki hyvin niin en taida jaksaa enää leikkiä piilosta. Ei oo tarvetta alkaa erityisesti huuteleen mutta jospa uskaltais edes pukeutua niin kun tykkää..
 
Mä oon ollut tänään reipas ja siivonnut.. Muutenkin paljon virkeämpi olo kuin pitkään aikaan. Tätä lisää..
 
Mulla alkaa kans väsymys helpottamaan. Aamuisin on toki edelleen mut päivisin jaksaa jo paremmin ja illalla ei tarvii vielä yhdeksältä olla nukkumassa :D
 
Ihanaa joulukuu :love7

Kävin tänään ylimääräisellä lääkärikäynnillä ja samalla vilkastiin vauvaa myös. Kaikki oli Ok. Lääkäri sit sanoi et pojan syke. Onko muilla kukaan ennustanut sukupuolta sykkeestä? Eikä edes ollut se lukema mistä ennusti vaan et rytmistä kuulema erottaa. Mielenkiintoista onko oikeessa. Kuusi viikkoa rakenneultraan...
 
Mulla alkaa kans väsymys helpottamaan. Aamuisin on toki edelleen mut päivisin jaksaa jo paremmin ja illalla ei tarvii vielä yhdeksältä olla nukkumassa :D
Hei mulla on ihan sama juttu! Eilen jaksoin valvoa yli yhteentoista, ja aamullakin unta riitti puoli yhdeksään :). Enpä olisi itsekään tätä ihmettä tajunnut jos en olisi lukenut tekstiäsi!
 
Mahallaan nukkuminen! Onnistuuko vielä hyvin? Mä en voi enää nukkua suoraan mahan päällä kun tulee epämukava olo. Vinosti mahallaan pystyy. Sitten onkin pyöriminen kun nukun eniten yleensä mahallaan.

Me mennään tänään koko perheen suomi 100 -tapahtumaan. Illemmalla meen kaverin pikkujoulu-tupareihin. Hyvä päivä tulossa :) Miten te aiotte viettää itsenäisyyspäivää?
 
Mäkin rrrrakastan nukkua mahallani, vielä onnistuu mut hiukan alkaa kyllä joku pallo painamaan alavatsalla :D
 
Mä nukun aina vaan mahallani, muuten en oikein ees saa unta mutta nyt on kyllä täytyny vähän vaihtaa asentoa eli mäkin nukun nykyään silleen vinosti mahallaan :happy:

Vähän oon joulukoristetta laittanut kotiin, valoja lähinnä :) Ykspäivä marraskuun puolella pyöräytin jo joulutorttuja ja jouluradio on soinut päivittäin.
Mitään sen suurempaa en varmaan aijo nyt kotiin ostaa tai laittaa kun mennään miehen kanssa jokatapauksessa jouluksi mun vanhempien luokse ja siellä varmaan ollaan sitten pidempään kyläilemässä.
Joulu on ehdottomasti munkin lempijuhla koko vuodessa! ❤️ Itsenäisyyspäivä menee varmaan ihan vaan kotona linnanjuhlia katellen :) Vois ehkä leipoa pipareita ja laittaa glögiä sillon. :cat: Nyt kun tulis se ultra nopeesti (on maanantaina, mutta tuntuu että aika vaan matelee) niin sais ensviikolla jo laittaa sitten heti joulukortit postiin, jossa mukana lähtee ultrakuvat perheelle ja isovanhemmille :D Mua jännittää ihan kauheesti reaktiot! Monena yönä jo nähny unia siitä kun kerron raskaudesta tai sitten on ollut sellasiakin unia, että äiti on tullu ilmottamatta käymään ja löytäny mun mama vitamiinit :excited001
 
Joulukuu!!!!!:happy093 Mulla mahallaan nukkuminen alkaa olla jotenkin epämiellyttävää... Vinosti mahallaan täälläkin onnistuu jotenkuten. Itsenäisyyspäivä menee kotona löhöillen. Jouluvaloja ja koristeita laittelin eilen talon täyteen.:woot: Tänä jouluna ei saa maksalaatikkoa nyt sitten syödä...höh mun herkkua. Noh jää tilaa muille laatikoille. Saas nähä pystyykö kinkkua syömään... kaikki kinkku - leikkeleet ainakin ällöttää.
15 pvä nt- ultra:nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Mua inhottaa eniten että ei saa syödä graavattua lohta ja mätiä!! :sad001:sad001:sad001 Mun lempparit jouluna!
 
Ainakin hetken pystyn vielä vatsallani makoilemaan, en nuku siinä asennossa niin en osaa muuta sanoa. Itsenäisyyspäivän vietän töissä iltavuorossa, jouluksi sain onneksi aaton vapaaksi niin ehditään se päivä oleen perheen kesken; syömään yhdessä ja lahjoa esikoista jne..

Mä ajattelin maksalaatikkoa sen lusikallisen tai kaksi maistaa rohkeasti. Meillä se on kaupasta ostettua eikä siinä niin järjettömästi sitä maksaa ole. Ikävä on jo nyt graavilohta ja brie-juustoa. En voi väittää syöväni niitä usein muutenkaan, mutta erityisesti nyt tekee mieli kun niitä ei saa syödä. :D
 
Itellä kans graavilohi ärsyttää eniten. Mahalla pystyy vielä nukkumaan mutta vähän tuntuu jo alavatsassa jännltä:)
 
Voi ie tuota doppleria... 79 syke minuutissa.... ELI oma sykkeenihän se sielä. :angry3Ei olis pitäny ostaa koko mörskää!
 
Mulla kävi itseasiassa niin et äiti oli löytänyt mun mamma vitamiinit. Oli esikoista hoitamassa ja pyöritellyt niitä käsissään mut luullut et on jäänyt esikoisen ajalta. Vasta jälkeenpäin oli sillä lamppu syttynyt kun oli jo kerrottu et vauva tulossa :laughing001

Minua myös harmittaa joulun aikana ettei voi syödä graavilohta :sad001

Mahallaan ei oikein tunnu enää hyvältä maata. Ennen nukuin pääsääntöisesti mahallaan...
 
Mä nukun mahallani eikä tunnu pahalle. Tosin kuopuksesta nukuin vasta rv.19 puolimahallaan.. :D

Mä Tuun hulluks tän mun rintani kanssa. Tuo toinen rinta yhdestä kohtaa on älyttömän kipeä. Muuten rinnoista arkuus hävinny. Pitäisköhän jo mennä lääkäriin tosta. Tosin se voi olla vaan kiukkuava maitorauhanen( kestotulehtuja) :D
 
Ihanaa, joulujoulujoulu tulossa! :grin Miä oon pahemman luokan jouluihminen. Laatikoitakin on syöty jo ehkä vähän liikaa ja glökin juonti alotettu vissiin lokakuussa. Lahjat on mietitty ja osa hankittu, ei siis paniikkia niitten kanssa. Esikoiselle en hommaa yhtään mitään. Ei se ymmärrä ja saa kyllä muilta paketteja :)

Mulla on niin pieni maha, ettei se haittaa vaikka olis mahallaan. Tosin en ymmärrä kuka voi sillein nukkua :D
 
Mäki oon tänä vuonna innostunu laittaa omaan kotiin kans joulua enempi :) johtuu vissiin kun on esikoisen eka joulu! :Heartred
 
Takaisin
Top