Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
Mindis: pitäisköhän repäistä ja mennä :) jos siellä hyvinkin oppisi jotain muuta :) mies vois ainaki opetella sitä toisen huomioimista ja jos siellä puhuttaisi näistä raskaus hormoonien aiheuttamasta mielialan vaihteluista joille ukon mielestä mahtaa ja voi hallita ja mun mielestä ei voi. Mitä ootte mieltä? Mahtaako niille mitään että päästelee sammakoita suustaan? :)
 
Lucky87 joo kyllä mä ajattelin että se vois olla hyödyllinen ihan just sen takia että miehestä vois olla synnytyksessä jotai hyötyäkin :wink
Minä en noista raskausasioista tiiä ku vasta ensimmäistä alan odottamaan, mutta veikkaan että koska oon muutenki tosi temperamenttinen niin voi olla melkosta vuoristorataa elää mun kanssa 9kuukautta :'D
 
Kiva, että muitakin kysille menossa synnyttämään! :) Esikoisen aikana käytiin joku luento kuuntelemassa synnytyksestä ja katottiin video.
 
Kiitoksia kaikille! Vielä ollaan kovin alussa niin jännittää josko vauva pysyisi menossa mukana jouluntietämille. Toivotaan että saadaan kaikki mukavat joululahjat! Joulumuoreja tässä tosiaan ollaan.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top