Joulukuisilla 2014 on nyt oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset ryhmään mukaan!

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hei jouluvauvojen odottajat!

Joulukuisilla 2014 on nyt oma salainen ryhmä, johon vain aktiivisilla käyttäjillä on pääsy. Ryhmässä voi siis keskustella yksityisesti ilman pelkoa, että viestejäsi lainattaisiin juttuihin. Kukaan ryhmän ulkopuolinen ylläpitoa lukuunottamatta ei pääse lukemaan ryhmässä käytyjä keskusteluja! :)

Ennen kuin pääset ryhmään mukaan sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä. (Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.)
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan.
- Sinun tulee postata salaisessa ryhmässä vähintään 10 postausta kuussa. Ryhmä on tarkoitettu aktiivisimmille käyttäjille, joten vähemmän aktiiviset käyttäjät poistetaan ryhmästä.

Salaisen ryhmän jäsenillä on vastuu ilmoittaa minulle, jos jollakin käyttäjällä ei pitäisi olla pääsyä ryhmään.

Jos täytät kriteerit ja haluat mukaan ryhmään, lähetä minulle yksityisviesti! :)

Kun sinut on lisätty ryhmään, profiilikuvasi alle ilmestyy ryhmä-palkki (banneri). Huomioithan, että tässä voi kestää jonkin aikaa, sillä en välttämättä aivan joka päivä ole foorumilla. Pyrin kuitenkin lisäämään käyttäjät ryhmään mahdollisimman pian pyynnön jälkeen!
 
Muokattu viimeksi:
minusta on kiva että kaikki halukkaat pääsevät mukaan keskusteluihin ihan avoimesti,ovatpa olleet mukana alusta saakka-yli 30 päivää tai juuri tänne itsensä löytäneitä. Jotkut haluavat seurata muiden keskusteluja,kokemuksia, ja ylipäätänsä samassa tilanteessa olevien mietteitä ja neuvoja ja silloin tällöin tehdä päivityksiä..niin en ihan ymmärrä tätä SALAISTA RYHMÄÄ? täälä jännitetään muiden puolesta,tsempataan ja myötäeletään--se on sitä yhteis henkeä joka on aivan loistavaa ja lämmintä täälä joulukuisissa-kiitos siitä. kukin tietysti tyylillään jos haluaa salaisesti jotain tehdä..
 
Ehkä tässä on juuri se idea, että ei ole itse kirjoittajana niin helposti tunnistettavissa.. varsinkin alkuraskaudessa moni haluaa raskaustiedon pysyvän salassa, syystä tai toisesta. Itse kuulun näihin salailijoihin :wink

En myöskään ole facebookissa, joten niihin salaisiin ryhmiin en voi liittyä. Kannatan siis tällaista vaihtoehtoa. Esikoisen kohdalla oli sama juttu. Kyllä kirjoittelua alkoi tulla enemmän, kun perustettiin salainen ryhmä.
 
Hei Jolianna ja muut!

Monet foorumilaiset ovat kaivanneet sellaista keskustelualuetta, jossa voi kirjoittaa niin, ettei aivan kuka tahansa pääse lukemaan viestejä. Joitakin on myös harmittanut, kun foorumille kirjoitetut jutut ovat löytyneet muusta yhteydestä. Tämä antaakin mahdollisuuden kirjoittaa intiimeistäkin jutuista ilman pelkoa, ettei muut kuin samaan ryhmään kuuluvat pääse lukemaan viestejä.

Yksi syy salaisten ryhmien perustamiseen oli myös juuri LiLLYn mainitsema Facebook, jonne monet ovat karanneet juttelemaan - yksityisille ryhmille onkin ollut tilausta jo pitkään, ja nyt vihdoin olemme saaneet ne pystyyn! Eiköhän muutkin alueet pysy silti ihan aktiivisina. :)
 
Mun mielestä on hyvä, että on mahdollisuus yksityiseen keskusteluun, jos sellaista joku kaipaa.

Itselle kyllä hieman vaikea ymmärtää sitä, miksi joku kirjoittaa julkiselle foorumille ja sen jälkeen valittaa, jos tekstiä lainataan muualla. Eihän lainaamisessa ole mitään pahaa, jos lähde kerran mainitaan. Jos yleensäkään ei tahdo ajatuksiaan julkiseksi, ei pitäisi niitä julkisella paikalla kertoakaan.
 
Juuri näin. Liittyköön ken haluaa :)
Itse en koe tarvetta salaiselle ryhmälle :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täääh?? Miks joku lainailee toisten juttuja keskustelupalstojen teksteistä? Onpa erikoista.
 
Hei Citrus!

Esimerkiksi Vau.fi:n artikkeleihin lainataan foorumilaisten kirjoituksia. :)
 
Hellou!
Onkohan missään enää mammaryhmää, minne tällainen mattimyöhäinen voisi vielä liittyä? :)
 
Takaisin
Top