Joulukuiset odottajat 2012

Onpas meitä täällä joulukuisissa jo hirmuisen paljon. 

Pajupillin laskettuaika muuttui aikaisemmaksi eli oli ensin 10.12.12 ja uusi LA on 2.12.12.
 
Niin ja Tiina^, suurkiitos sinulle, kun olet jaksanut ylläpitää meidän listaa. Hommia sulla on riittänyt. 
 
Vihdoin minäkin uskaltauduin liittymään listalle.
Tän päiväinen ultra vahvisti että masussa kaikki hyvin ja pikkuinen kasvaa kovaa vauhtia

Elikäs tässä näitä tietoja
HemiHe/24/Esikoinen/PHKS/Lahti
 
Moikka! Liityn tännekin, vaik oon mellastanut tähän asti tuolla tammikuisten puolella. LA on vuoden viimeisenä päivänä, joten saas nähdä, kumpaa vuosimallia pikkutyyppi päättää olla :)

31.12.12  marimus / 28 / esikoinen / Kättäri / Helsinki
 
Liityn tässä mukaan kun ensinmäinen neuvola käynti on takana.
Katsotaan jos laskettu aika muuttu UL jälkeen. Niin kvävi myös viime kerralla.
Eli:
27.12.12 kraken/ toinen/Jorv/Espoo
 
Minäkin voisin liittyä mukaan keskusteluun pikkuhiljaa eli Kesä75 / 36 / toinen / NKL / Vantaa
 
Tullaan tännekin joukon jatkoksi eli

18.12  anna79 / 33 / esikoinen / KOKS / Kouvola
 
Hei

Ilmoittaudun mukaan joukkoonne.
Laskettu aika 27.12.2012, ikää 43v ja tulossa kolmas lapsi. Tämän jälkeen minulla ja puolisollani on yhteensä 6 lasta, joista 3 puolisoni edellisestä liitosta ja 2 minun edellisestä liitosta. Synnytyssairaala tulee olemaan PHKS/ Lahti tai Jorvi/Espoo, riippuu siitä kuinka asiat etenevät.
 
Mut voi poistaa listoilta. Tänään todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 8. emoticon
 
21.12.2012 Nipsu199/22/esikoinen/SATKS/Satakunta

Jos minnuukin sais listalle kun nyt vasta uskaltauduin liittyä, kun on 11+4 takana;-)
 
Minutkin saisi lisätä listalle. :)

24.12.2012 Ninnukka87/24/esikoinen/EKKS/Lappeenranta

Huomasin muuten hauskan yhteensattuman yöperhonen-:n kanssa: sama LA ja paikka. :)
 
Heksu88 :( Voimia sinne!


Hei, minut voi laittaa varmaankin listalle..ultrassa kaikki hyvin ja sydän äänet kuuluivat hyvin eilen doblerilla...:) Jihaa...on tätä näiden keskenmenojen jälkeen odotettukin <3

Eli: LA;  9.12.2012 /Toljanteri84 /26/toinen/TAYS/Pirkanmaa
 
Takaisin
Top