Jos yli 30v mies harrastaa seksiä noin 20v tytön kanssa, mies käyttää tyttöä hyväkseen

  • Ketjun aloittaja Kyllä
  • Aloituspäivämäärä
K

Kyllä

Vieras
Nuoruuden epävarmuus, kokeilun- ja mielyttämisenhalu, silkka tietämättömyys, kykenemättömyys asettaa rajat ja piittaamattomuus omasta nautinnosta. Ei siis ihme, että kun nainen kasvaa aikuiseksi suurin osa nuoruuden seksikokemuksista koetaan hyväksikäyttönä.

Tämä koskee erityisesti niitä, jotka ovat parikymppisenä (noin 19-23v) tyttönä harrastaneet seksiä itseään yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Aluksi aikuisen miehen kiinnostus imartelee, mutta vanhempana nainen tajuaa että yli kolmekymppinen mies joka koskee parikymppiseen tyttöön tekee väärin ja käyttää tyttöä hyväkseen. Sitä vain luuli haluavansa seksiä tuon vanhemman miehen kanssa vaikka oikeasti on tullut manipuloiduksi ja johdatelluksi. Seurauksena on usein valtavat traumat.
 
Hirveän ikävää, jos sinulle on käynyt näin! :sad001 Itse en ajattele samoin, vaan ikä on mielestäni kahden aikuisen ihmisen kohdalla sivuseikka. Meitä on hirveän erilaisia ja manipuloivia hyväksikäyttäjiä löytyy kaikista ikäluokista - samoin kuin vilpittömiä ja hyväntahtoisia ja kaikkea näiden väliltä.
 
Ei voi yleistää. Itselläni oli 19-22-vuotiaana suhde 15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja se oli ehdottomasti niitä "järkevimpiä" suhteita joita mulla on ollut ennenkuin tapasin nykyisen mieheni.
 
Minullakin on vanhempi mies, joka halusi minun kanssa lapsen ja tulevaisuutta. Hän on enemmän tosissaan ,kun yksikään nuoremmista eksistäni.
 
Takaisin
Top