Joko näkyy?

Mulla kans iso maha.. neuvolassa sanottiin että on normaalia toisessa raskaudessa että tulee nopeasti iso maha eikä mun kroppa oo kai palautunu vielä edellisestä kunnolla
 
Mulla 14+0 ja kyllä on jo parisen viikkoo selkeesti alamaha pullottanu. Ensimmäistä odotan niin jotenki olin varautunut et alkais paljon myöhemmin näkymään. En sit tiiä kun oon muuten suht hoikka tai että vyötärö selkeesti erottunut, mut alavatsassa ollu aina herkästi pikku pömppis. Muutenkin kyl ollu alusta asti turvotusta havaittavissa ja oon näyttäny mielestäni hyvin syöneeltä :D Housuissa ei mene enää vetskari kiinni ja oonki miettiny pitäiskö kokeilla semmosia masutuubeja joilla sais vähän aukinaisia housuja peitettyä...
 
Mulla viikot nyt 12+0 ja selkeesti on alavatsa alkanut viime päivien aikana pömpöttää. Miehen ilme oli eilen näkemisen arvoinen kun olin menossa suihkuun ja se näki mun sivuprofiilin koko komeudessaan: "En oo ikinä nähny sulla noin isoa mahaa!!" Ensimmäisen siis tuloillaan :)
 
En nyt ole ihan varma näkyykö vai ei. Isäni ei ainakaan sanonut eilen mitään. Hänelle en ole siis edes vielä raskaudesta kertonut ja kaverini joka tietää sanoi, että hieman on jo alavatsa pyöristynyt. Kai se riippuu osaako asiaa tarkkailla sillä silmällä. Omasta mielestäni maha on edelleen pienempi kuin ennen raskautta johtuen painon putoamisesta. Tänään rv 14+4 ja toinen tulossa.
 
Täällä rv 13+6 ja toinen tulossa, mutta en itse huomannut että näkyisi vielä. Muut ovat huomautelleet ja kysyneet mahdollisesta tulokkaasta. :D Painoakin on tippunut pari kiloa.
 
Mulla ei näy kun pelkkää löllöä :angry5 Rv nyt 12+3 kovasti odotan että masu alkaisi näkyä:rolleyes:
 
Viikkoja 13+2 ja kyllä näkyy:nailbiting: vaikka en mikään hoikka ole niin maha mulla on aina ollut suht litteä, nyt meni sit sekin:shifty: mies antoi lempinimen möhis, kaikella hellyydellä tietenkin:wink
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    306.3 KB · Katsottu: 63
1ecd4a4b1e217b4488f4dae80e8cc792
näkyy :)
 
Oon vähän kateellinen teijän mahoista! Meillä nyt rv 13+3 ja ainut mikä näkyy on iltaisin pieni turvotus. Malttamattomana ootan että alkais kupu näkyä. :)
 
15+1 ja nyt on vaan yhtäkkiä pullahtanut ulos. Normihousutkin menee edelleen, mut silti näkyy. Nyt sit vaan peittäviä vaatteita, en halua vielä kertoa kaikille!
 
Viime viikolla oikein räjähti esiin. Sitä se toinen raskaus kai teettää kun vatsalihakset ei koskaan toipunut edellisestä. Ja nyt kai turvottaakin, mulla vaan koskaan aiemmin ei ole ollut turvotusta niin en tiedä millaista se on:0 Olisin toivonut ettei ihan vielä näy, mutta nyt ihmiset jo huomauttelee vatsasta.
 
Takaisin
Top