Joko näkyy?

Näkyy ja tuntuukin :happy: Laitoin ulkohaalarin päälle, eikä meinannut mennä kiinni, vaikka ennen ollut ylimääräistäkin tilaa.

Maha myös tuntuu, kun ei anna myöden yhtään. Kun yritin mennä kyykkyyn, ei sinne niin vaan, niinkuin ennen, menty. Mitäköhän puutarhahommista tulee kesällä, jos nyt jo on problematiikkaa. :bored:

Tänään rv 17+6.

P.S. Oon muuten 168cm pitkä.
 

Liitteet

  • rv 17+6.JPG
    rv 17+6.JPG
    68.9 KB · Katsottu: 71
Muokattu viimeksi:
Mä kanssa kyykin jo jalat harallaan, ei enää mee kroppa samalla tavalla kaksinkerroin ku ennen! :)
 
Kohta mulla tulee 16. viikko täyteen, eka lapsi, ei näy vielä kunnolla. Alavatsa on koholla navan alapuolelta, mutta yläpuolelta ei niinkään. Ja se kohonnut alue on kova :) hauskaa tunnustella.
Ainoastaan mies ja minä huomataan se vähänen kohoaminen :D
Toivon, että näkyis enemmän! Olen lyhyt ihminen, niin luulisi sen jo näkyvän enemmän.
 
5472c4dcca9fb699586e861042c93c9b
rv 18+1..viimeksi oli tällänen varmaan joskus 25+ viikoilla :D ja esikoisesta vielä myöhemmin! Sillon mulla oli oikeesti tosi pieni maha, 2 viikkoo ennen la:ta alettiin vasta kyseleen että oonkos raskaana :D:D esikko tosin syntyny helmikuussa että toppavaattethan peitti sen masun aika hyvin
 
Mä oon itse edelleen ollut sitä mieltä, että ei tämä juurikaan näy, mutta tänään sain ensimmäiset spontaanit onnittelut ja tiedustelun lasketusta ajasta - että taitaapa tarkempaan silmään ainakin näkyä :) Ei kuulemma onnittelija voinut vatsan muodosta erehtyä!
 
Takaisin
Top