Isyyspakkaus

Katew

Oman äänensä löytänyt
Mä oon ajatellut, että haluisin kerätä tulevalle isälle isyyspakkauksen! Olis kiva kuulla jos joku on sellaisen tehnyt, että mitä on siihen laittanut tai kuulla muiden samaa pohtivien ideoita sisällöstä! :)
 
Mä tein miehelle isyyspakkauksen, kun odotin esikoista ja annoin sen isänpäivänä. Siellä oli: Kahvia, beroccaa, korvatulppia, kortsuja, karkkia, kirja ja kylpyleluja vauvalle (koska suunnittelin, että kylvetys on iskän homma). Mun piti tilata body ja hauska tutti ym. mutta en saanu aikaiseksi :rolleyes: Siitä tuli sit enemmän tuommoinen selviytymispaketti :grin
 
Meiän isyyspakkauksessa oli hengityssuojia, korvatulppia, darth vader-potkupuku, maailman paras isä-muki, vapaudut vaipanvaihdosta-kortteja, i :Heartred dad-tutti ja olut.
Isäntä oli otettu vaikkei pakkauksen tarkoitusta ensin oivaltanukkaa. Annoin puolessa välissä raskautta, ja olisi kannattanut odottaa myöhempään ajankohtaan, kun isällekin on raskaus konkreettisempi.
 
Voi, tää olis ihana idea! Ehdottomasti kehitettävä jotain mukavaa pakettiin :) ainakin nuo Vapaudut vaipanvaihdosta -kortit on ehdoton vaikka enemmän niitä itse haluaisin saada! Joku isulille sopiva body Ja ehkä jotenkin yhteen sopiva paita (itselle kyllä on jotain ihan samalla tekstillä body Ja t-paita mutta miehelle Ei ehkä sovi niin hyvin kopiot...en tiedä..). Ideoita etsien vielä! Isänpäivänä olisi tämä yllätys mukava antaa tai sitten kun vauvan kanssa kotona :)
 
Minä tein edellisessä raskaudessa isukille paketin. Laitoin siihen; vauvalle "isän kulta" tutin ja pipon (mussukat.fi), pehmolelun ja ruokalapun. Isälle mukin, pienen viskipullon ja sikarin, kondoomin ja kehystetyn ultrakuvan. Annoin isänpäivänä, poika syntyi joulukuussa :) Isukki oli otettu.
 
Mä oon antamassa tulevan isän syntymäpäivän yhteydessä eli ens viikolla jo :)
Tälläistä olen siihen laittamassa:
-Amme (Kylvetys tulee olemaan isin juttu)
-Kylpyveden lämpömittari
-Vauvan kylpypyyhkeitä
-Kylpylelu
-Kylpyöljy
-Harsoja
-Tuttipullo
-Pimeässä hohtvat tutit: "isin kulta" ja "Mute Button" (Mussukat.fi)
-Sininen uni laulun sanat
-Kantoliina (tuleva isä on kovasti puhunut kantavansa lasta tälläisessä trikooliinassa niin sen takia sopii pakettiin)
-Liinan sidontaohjeita
-!:HeartredDad body ja Isin pelikaveri body (jos vaan ehdin löytämään)
-Vapaailta äidistä - Laatuaikaa lapsen kanssa -kortti
-Päänsärkylääkkeitä
-Korvatulpat
-Pyykkipoika/hengityssuojain/uimareiden nenäpidike
-Kahvia
-Energiajuomaa
-Erikoisoluita
-Sikari
-Turkinpippureita

Ihan varsinaisena synttärilahjana annan Ukkomatti 100 Juhlaleijona 100 vuotta taskumatin kaiverruksella, tätä on toivonut :)

Tälläistä ainakin, voi olla että jotain muutakin vielä eksyy matkaan. Näitä oon keräilly monista keskusteluista ja nappasin itselleni parhaat ideat :D Ja tosiaan ammeeseen pakkaan kaikki tavarat :) Yritin myös itää paketin sellaisena että on paljon sellasita tavaraa mitä joka tapauksessa tarvitsee hankkia niin ei tulee liikaa sellaista ylimäätäistä tavaraa mitä ei kuitenkaan käytä :)
 
Ai niin ja tilasin myös tälläisen kirjan: VAUVA : OMISTAJAN OPAS : KÄYTTÖOHJEET, VIANMÄÄRITYS JA ENSIMMÄISEN VUODEN HUOLTO :D:D
 
Ai niin ja tilasin myös tälläisen kirjan: VAUVA : OMISTAJAN OPAS : KÄYTTÖOHJEET, VIANMÄÄRITYS JA ENSIMMÄISEN VUODEN HUOLTO :D:D

Toi on just se kirja joka oli munkin antamassa isyyspakkauksessa :grin En vaan muistanut sen nimeä...
 
Mulle ei oo vielä toimitus saapunut kotiin mutta uskon että on aika hyvä ja hauska :D
 
Ai vitsit ku on hyviä ja hauskoja vinkkejä :smiley-bounce013
Itekin suunnitellut et pitäs hommata isyyspakkaus, esikoinen tulossa. Mies oli äitiyspakkaustaki innokas tilailemaan. Mä en pitäny kiirettä mut mies hoputti tilaamaan :dead:
 
Aivan mahtavia ideoita! Kiitos näistä, tietää ainakin mitä tehdä äippäloman alettua, hihii :)
 
Tästä saikin hyvän idean.. Laittakaas vielä, mitä kaikkea muuta olette ostaneet jne! keksii sitten itsekin kaikkea kivaa omaan isyyspakkaukseen :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin väsäsin miehelle isyyspakkauksen ja tälläisiä juttuja sinne mahtui mukaan :) eli kylpyasioita, vauvan hygieniatarvikkeita, tutti+tuttinauha, soiva pehmolelu, i :Heartred dad body ja isille herkkuja. Kuvasta puuttuu vielä toi vauva: omistajan opas -kirja ja erikoiskahvia paketti. Ois voinut ostella paljon lisääkin kaikkea mutta haluan että joitain vauvahankintoja voidaan vielä yhdessäkin ostella :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1496827278.801725.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1496827278.801725.jpg
    89.2 KB · Katsottu: 86
Vau minkä pakkauksen olet kerännyt! Miehesi oli varmaan innoissaan. Me haettiin eilen äitiyspakkaus ja oli ihana nähdä että tuleva isä oli siitä yhtä innoissaan kuin minä.
 
Takaisin
Top